עדות ממקור ראשון בוועדת חוקה: "אין כמו השמאל בהתבכיינות"

הפעילה החברתית ליזי המאירי פוקדת באופן קבוע את ועדת חוקה ומתארת איך השמאל מתבכיין, כיצד ח״כ שמחה רוטמן מנהל את הוועדה ביד רמה ולמה אי אפשר ״לסבן״ אותו

Artboard 22 copy 12
אסתר חיות ומני מזוז. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

הדיונים בוועדת חוקה תופסים את מירב תשומת הלב התקשורתית. יו״ר הועדה ח"כ שמחה רוטמן "זוכה" לא אחת לביקורת על ניהול הוועדה. הפעילה החברתית ליזי המאירי פוקדת באופן קבוע את דיוני הוועדה ובראיון לללי דרעי היא מספרת ממקור ראשון איך זה נראה מקרוב ולא דרך הסיקור התקשורתי.

"אין כמו השמאל בהתבכיינות", קובעת המאירי, "מי שמדברים הכי הרבה הם מומחים שמרביתם מדברים נגד הרפורמה וח"כ רוטמן מקשיב להם בכובד ראש. הם מתפרצים לדברי אנשים וכשמשתיקים אותם או נאלצים להוציא אותם – הם מתלוננים שהוא מהלך אימים או סותם פיות. ח"כ רוטמן הוא משפטן מבריק ואי אפשר לסובב אותו והוא שואל שאלות, אי אפשר לעשות עליו מניפולציות של מומחים לכאורה אובייקטיבים והם ממש לא".

נקודה נוספת שמציינת המאירי היא ש"מה שבולט זה שברגע שמבקשים מהדוברים מהשמאל להציע חלופה לרפורמה הם לא נותנים. הוא הזמין גם את הנשיאה חיות לדבר בוועדה אבל היא בניגוד עניינים מובנה. איך היא יכולה לשפוט במשפט שהיא עומדת במרכזו? זה אבסורד".

צפו בראיון המלא באולפן ערוץ TOV

בלעדי: האקדמיה בשירות מתנגדי הרפורמה

לחצו כאן להצטרפות לקהילת הוואטסאפ השקטה שלנו ותקבלו את כל העדכונים לפני כולם

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
המכללה לחיים1

כתבות נוספות

שתף :

רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום