רוטמן לסעדה: ״הפרקליטות מודה לך״

פרשת פגסוס שנחשפה לפני למעלה משנה בעיתון "כלכליסט" הכתה גלים במדינה והעלתה את מפלס החרדה והחשדנות. בזמן שבכנסת מנסים לקדם ועדת חקירה בנושא, ח"כ מהליכוד מערים קשיים

Artboard 22 copy 12
יונתן זינדל, פלאש 90

הבוקר (שני) התקיים בועדת חוק, חוקה ומשפט דיון סוער אודות פתיחת חקירה בנושא הרוגלות. ‏

ח"כ משה סעדה מהליכוד דרש ברגע האחרון לשנות את נוסח ההחלטה לקרוא לועדת חקירה בפרשת NSO ולהוסיף אליה סעיף שיבדוק את התנהלות היועץ המשפטי לממשלה לשעבר, אביחי מנדלבליט. הדרישה הזאת הובילה לדחיית ההצבעה. יו"ר הועדה ח"כ רוטמן עקץ באומרו לסעדה: ״הפרקליטות מודה לך״. 

בערב התראיין ח"כ סעדה לתוכנית בגלי ישראל 'רבע לשבע' ושפך אור על הנעשה מאחורי ועדת החקירה: "הנוסח אותו הניח שמחה רוטמן להקמת ועדת החקירה בנושא הפגסוס הוא אחרי פשרה, אני מניח שעם גלעד קריב מהאופוזיציה. יצאתי נגדו ומנעתי את ההצבעה כי ביקשתי להוסיף סעיף שהועדה תחקור את מנדלבליט על כך שמנע את חקירת מח"ש והקים ועדת בדיקה עצמית שבודקת את עצמה. לזה שמחה התנגד". 

ברדוגו: "שמחה רוטמן מבקש ממך לא לחקור את כל מה שקשור למנדלבליט?"

סעדה: "רוטמן רוצה שתהיה הסכמה עם כולם וביקש לא להוסיף את סעיף חקירת מנדלבליט. אבל עם כל הכבוד אני לא נבחרתי כדי לייצר הסכמות, נבחרתי לממש חזון ואידאולוגיה".

ברדוגו: "שמחה רוטמן הוא סוס טרויאני? מישהו מנסה לעשות כאן הלבנה? אתם עם 30 מנדטים, אתם מפלגת שלטון?".

סעדה: "לפעמים יש כאלה שמתבלבלים".

בהמשך השידור נמסרה תגובה מפי יו"ר ועדת חוק ומשפט, ח"כ שמחה רוטמן: "החלטת ועדת חוקה לקריאה להקמת ועדת חקירה בעניין פרשת הפגסוס הייתה היום בהישג יד. העובדה שח״כ סעדה מנע זאת ושיחק לידי חברי "יש עתיד", משרד המשפטים והפרקליטות – מעלה סימן שאלה גדול".

בשעות הערב חילופי המהלומות בין ח"כ סעדה לרוטמן נמשכו גם ברשת החברתית:

‏"חבר הכנסת רוטמן למה ללכת לשם?" ככה פותח ח"כ סעדה  את פנייתו לח"כ רוטמן ואף מתייגו. "שנינו אנשים שפועלים למען תיקון מערכת המשפט ומדינת ישראל, אז גם אם לא הסכמנו על משהו – זה עדיין לא סיבה להעלות "סימן שאלה גדול". השאלה – האם ועדת החקירה בנושא הפגסוס צריכה לכלול גם חקירה של מנדלבליט? –  היא שאלה חשובה שהתשובה עליה ברורה בעיניי, על אחת כמה וכמה לאחר שהוא הפר כל מוסכמה הגיונית ואתית בהתנהלותו. אתה חושב שהועדה לא צריכה לחקור את מנדלבליט? אז תסביר בבקשה לציבור למה אתה סובר כך, במקום לתקוף אותי". תהה ח"כ סעדה.

 

Meir
Author: Meir

נשיא המחוזי לשעבר על פרשת פגסוס: "צריך להקים ועדת חקירה ממלכתית"

לחצו כאן להצטרפות לקהילת הוואטסאפ השקטה שלנו ותקבלו את כל העדכונים לפני כולם

המכללה לחיים1
עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
המלך עופר המשיח
המלך עופר המשיח
1 שנה לפני

הרודן המפורסם בניטו מוסוליני הקים את "מיליצית המתנדבים לביטחון לאומי". אצלנו מקצצים בחינוך ובריאות בשביל כסף להקים גוף מקביל לכאורה ותחת פיקודו של אדם שהחזיק בגאווה תמונה של מחבל מתאבד בסלון.

איך אפשר לקרוא לזה רפורמה כשהפוליטיקאי רוצה לקחת 100% מהכוח השלטוני לידיו? שכרון כוח ועל הדרך הדרת נשים ועידוד חוסר יצרנות מלא מלא.

כתבות נוספות

שתף :

רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום