האם זהו הסוף של מחאת השמאל?

היועץ האסטרטגי ברל'ה קרומבי עונה, בראיון לאורנה ישר, האם הגיע הקץ למחאה? וגם - מדוע הוא סבור שעל החרדים לעשות חשבון נפש?

Artboard 22 copy 12
Photo by Omer Fichman/Flash90

ברל'ה קרומבי, יועץ אסטרטגי, ומארגן "הפגנת המיליון" מסביר לאן מועדות פניה של מחאת השמאל: "הרפורמה המשפטית אינה עומדת כבר על סדר היום הציבורי והפרלמנטרי, ולכן כבר אינה רלוונטית. המחאה דועכת, אך מנהיגיה גם אוגרים כוחות לקראת אפשרות של המשך החקיקה".

למרות שבחודשים האחרונים נחשף כי הסיבה האמיתית למחאה היא כלל לא הרפורמה, אלא המטרה להפיל את ממשלת הימין, השהיית החקיקה צמצמה באופן ניכר את היוצאים לרחובות. קרומבי מבהיר כי "אנשים יוצאים לעצור משהו קונקרטי – כשהם מרגישים את הדחיפות. כשאין דחיפות – אין מחאה – לא מימין ולא משמאל".

עוד התייחס קרומבי לסערת התקציב, כשלטענתו: "כל המפלגות הגזימו – הקואליציה הגיעה רעבה מדי לשלטון והיא האויב הכי גדול של עצמה". הוא קורא לשרי הממשלה להיות חכמים ולא צודקים כדי שהממשלה תוכל להמשיך להתקיים ולא תקום ממשלת לפיד.

יחד עם זאת, הכעס הציבורי חלוקת התקציבים מופנה לחרדים בלבד. לטענת קרומבי, לחרדים יש לא מעט אחריות על השנאה כלפיהם, וכי עליהם לעשות חשבון נפש וללמוד להעביר מהלכים ציבוריים "בלי לעצבן חצי מדינה".

מהי העצה שלו לציבור החרדי בניהול המשבר?

צפו בראיון המלא

 

 

 

 

Emuna Frid
Author: Emuna Frid

כותבת

נחשף השקר הגדול של התקשורת לגבי מאפיית אנג׳ל

לחצו כאן להצטרפות לקהילת הוואטסאפ השקטה שלנו ותקבלו את כל העדכונים לפני כולם

המכללה לחיים1
עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
2 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
ללל
ללל
1 שנה לפני

מחאת השמאל היא הדרך להרוס קשרי כלכלה בינלאומיים והיא מתפרנסת מגורמים שמעונינים להרוס כל מה שקשור בישראל.המושג באידיש בתרגום עין אחת אוציא לי העיקר שלך יוצאו שתי עיניים.ברק שמקנא במי שהיה חייל שלו.וכל מחנח מושכי קהל ימשיכו במחאה כי הם מקבלים תשלום עבורה.אנשים יגיעו אלה שמקבלים גם הם תשלום.מח לא יגיע אלה שמבינים שאין כבר טעם לבוא.אז מה נשאר מהמחאה הארורה הזו .השקעות במשק הישראלי נעלמו .חברות סטרטאפ ברחו.ובשיא חוצפתם מאשימים את הממשלה בהתנהלות הקלוקלת של המחאה. מי שהפסיד בבחירות לא צריך להפיל מדינה שלמה .תתאמצו לפעם הבאה זה הכל

אירית
אירית
1 שנה לפני

לא מאמינים לשון מילה שיוצרת מפיכם הימין. עד שלא תוכיחו אמינות השנאה תמשך תתביישו

כתבות נוספות

שתף :

רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
2
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום