עו״ד יסכה בינה: ״כשקראתי את זה הזדעזעתי – או שלא התכוונה או שלא שמה לב למשמעות״

עו"ד יסכה בינה, מייסדת ארגון "בת חורין", בראיון לאורנה ישר על קריאת המרד החריגה של הרבנית מלכה פיוטרקובסקי שלא לטבול במקווה

Artboard 22 copy 12
Photo by Hadas Parush/Flash 90

הרבנית מלכה פיוטרקובסקי יצאה בקריאה שמציעה לנשים לצאת במרד מיני ולא לטבול במקווה עד למיגור האלימות כלפי נשים וסרבנות הגט.

"כשקראתי את זה הזדעזעתי. או שהיא לא באמת התכוונה לדברים, או שהיא לא שמה לב למשמעותם", אומרת עו"ד יסכה בינה, שמקווה שפיוטרקובסקי תוציא בקרוב הודעת הבהרה.

לעו"ד בינה חשוב לדון את הרבנית לכף זכות, משום שמדובר בלא פחות מ"כוונה זדונית", לדבריה, כשהמשמעות שנובעת מהאמירה היא ש"לאישה אין בחירה ורצון, והיא עושה טובה לבעלה המדכא בהליכתה למקווה". מדובר בתפיסה מעוותת שצוברת תאוצה עם התרחבות הפמיניזם הרדיקלי שהופך את המשפחה ל"זירת קרב" ומחריב אותה.

"כמובן שאלימות נגד נשים וסירוב גט הן תופעות איומות שיש למגר", מבהירה עו"ד בינה, אבל לא זו הדרך. "הגישה צריכה להיות הוליסטית תוך שהיא לוקחת בחשבון את כלל המשפחה שנפגעת – אין כאן מנצחים ומפסידים".

לסיום, מספרת עו"ד בינה על ארגון "בת חורין" שהקימה לאחרונה, אשר מחזיק בתפיסה לפיה, האישה אינה נמדדת ביחס לסרגל גברי – יש לה עוצמה משלה.

צפו בראיון המלא

 

ככה יעשה ל״טרור הביביסטי״

 

Emuna Frid
Author: Emuna Frid

כותבת

לחצו כאן להצטרפות לקהילת הוואטסאפ השקטה שלנו ותקבלו את כל העדכונים לפני כולם

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
פנינה דרעי
פנינה דרעי
1 שנה לפני

אכן מזעזע להעניש את כול הציבור .כול נושא לגופו
כאחת שמאמינה שאין עוד מלבדו וכול אשה או איש
שיש לו בעיה צריך להתחזק באמונה שלו לכול אחד יש תיקון אחר ואסור לעשות הכללות .נתפלל לימים טובים שנהיה באחדות ובאהבת חינם וכול צרותינו יעלמו.

כתבות נוספות

שתף :

רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום