מהו המקצוע המבוקש ביותר בקרב חרדים?

עו"ד אברהם יוסטמן, סמנכ"ל קרן "קמח" לקידום מקצועי חרדי, בראיון לאלעזר שטורם על התעסוקה בחברה החרדית ועל דעתו בנוגע לחוק הגיוס

Artboard 22 copy 12
Photo by Yonatan Sindel/Flash90

"קמח" הוא גוף שעוסק בתעסוקת חרדים, על היבטיה השונים, מזה 15 שנים. מי שנוסע בתחבורה הציבורית ושם לב לעליה במספר הנהגים החרדים – לא טועה. "זוהי חלק מהפעילות של קמח", מסביר עו"ד אברהם יוסטמן, סמנכ"ל "קמח". "פעם היה נדיר לראות נהג חרדי, וכיום המחסום נפרץ והמספר רק הולך ועולה – כשהשכר שעלה מהווה מוקד משיכה".

עוד התייחס עו"ד יוסטמן לחוק הגיוס שנידון בימים אלה, כשהוא בעד בעד לעשות מהלימון לימונדה: להפנות את המשאבים שמשקיעים בנושא הגיוס לטובת אפיקים חיוביים יותר כמו הורדת גיל הפטור – מה שיאפשר יציאת חרדים לשוק העבודה מוקדם יותר. לדבריו, הטעות שנעשתה במדינה עד היום, היא הקישור בין גיוס לצבא לעולם התעסוקה – מה ששלח את כל החרדים לכוללים, מה שלא התאים לכולם ואף מנע מנתח נכבד באוכלוסיה לתרום לכלכלה הישראלית. "זו הייתה טעות איומה שהממשלות האחרונות הבינו שיש לשנות".

מהו המקצוע המבוקש ביותר בקרב גברים חרדים?

צפו בראיון המלא

ח"כ אבי מעוז עשוי לחזור בקרוב לכהן כסגן שר

Emuna Frid
Author: Emuna Frid

כותבת

לחצו כאן להצטרפות לקהילת הוואטסאפ השקטה שלנו ותקבלו את כל העדכונים לפני כולם

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
3 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
אריה
אריה
1 שנה לפני

"הטעות האיומה" איננה שלא הורידו את גיל הפטור, אלא עצם מתן הפטור.
ה"חרדים הממיתים עצמם באוהלה של תורה" רק עד רגע השמע הגונג של הפטור, אינם מגינם של ישראל אלא משתמטים העומדים על דם אחיהם היוצאים במלחמה.

trackback

[…] מהקמפיין נגד הממשלה מתמקד בהסתה משולחת רסן נגד הציבור החרדי, בתואנת השוויון בנטל. יו"ר סניף הליכוד בבני ברק, יעקב […]

דניאל
דניאל
1 שנה לפני

הטעות היחידה היתה לתת פטור לאוכלוסייה אחת על חשבון אוכלוסייה אחרת, הפטור משירות צבאי או לאומי איפשרו לחברה החרדית ולחברה הערבית בישראל להקים אוטונומיות שלא מחוברות למדינה למעט כדי לדרוש זכויות, מימון ולהאשים את האוכלוסייה הפרודוקטיבית באפליה. תארו לעצמכם שהחרדים היו יוצאים לשביתה כללית, איזה שוק היה נפגע? מי היה שם לב?

כתבות נוספות

שתף :

רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
3
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום