ח"כ אבי מעוז עשוי לחזור בקרוב לכהן כסגן שר

ח"כ אבי מעוז, יו"ר מפלגת "נעם", בראיון לאורנה ישר על התפטרותו מתפקיד סגן-שר ועל חזרה אפשרית. כיצד הפך לדמות חשוכה כל כך בתודעה הישראלית ומדוע הביטוי "יהיה בסדר" בכלל לא בלקסיקון שלו?

Artboard 22 copy 12
צילום: הדס פרוש/ פלאש 90

יו"ר מפלגת נעם, ח"כ אבי מעוז, הצליח להבהיל את השמאל שיצא נגדו בקמפיין אגרסיבי כשהתמנה לסגן שר בממשלה. בסופו של דבר הוא התפטר מתפקידו משלא התקיימו הבטחות הליכוד. "לא כיף להיות על המוקד, אבל מכיוון שאני בשליחות – אני מקווה שאוכל לחזור לממשלה". כרגע מצוי ח"כ מעוז במשא ומתן עם לשכת ראש הממשלה כדי לבדוק את האפשרות הזו. עם זאת, הוא מבהיר: "להיות סגן שר בלי סמכויות שיאפשרו לי לקדם את מה שבשבילו באתי לפוליטיקה – אני לא מתכוון. במקרה כזה אעשה את שליחותי מהכנסת".

מעוז מצטייר בתודעה הישראלית כדמות חשוכה ופרמיטיבית, אך הוא מבהיר שהמציאות רחוקה מהתדמית הזו: "אלו שמהנדסים את התודעה לטרלול הפרוגרסיבי מנסים להשתיק את מי שנאבק בהם באמצעות שיימינג".

כיצד מגיב ח"כ מעוז לבהלה מפני מדינת הלכה? "אנחנו לא מתכוונים לכפות על אף אדם מה לעשות בחייו הפרטיים, אך על המערכות הציבוריות – בודאי שנילחם כדי שיהיו בעלות אופי יהודי".

עוד התייחס ח"כ מעוז לקריאתו של מנהיגה הרוחני של "נעם", הרב צבי טאו, שיצא בקריאה מפורשת להגיע להפגנת המיליון שנערכה בשבוע שעבר: "הרב רואה התעוררות של רבבות אנשים להביע את רצונם שתהיה כאן מדינה יהודית ולהלחם נגד תופעות הפוסט-מודרנה".

האם מעוז רואה בממשלה הנוכחית כימין "על מלא"?

האם "נעם" עלולה לפרוש מהקואליציה?

צפו בראיון המלא

 

אלדד יניב: אני לא רוצה לחיות במדינה שאין בה חרדים

 

Emuna Frid
Author: Emuna Frid

כותבת

לחצו כאן להצטרפות לקהילת הוואטסאפ השקטה שלנו ותקבלו את כל העדכונים לפני כולם

המכללה לחיים1
עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
ליאת
ליאת
1 שנה לפני

תודה לאבי מעוז!

כתבות נוספות

שתף :

רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום