תקשורת אל מול מציאות

מגישות ערוץ TOV, אורנה ישר וללי דרעי, משוחחות בתוכנית "שתי דוסיות עם מגדל על הראש", על הפער בין הפאניקה שמצטיירת בתקשורת לבין המציאות

Artboard 22 copy 12
העיתונאי יהושע (ג'וש) בריינר / ויקיפדיה

רבים חששו מהמהומות שהיו צפויות להתקיים ביום הזיכרון לחללי צה"ל מצד מתנגדי הרפורמה. בסופו של דבר היום עבר בשלום יחסי, אך אי אפשר שלא לתהות באשר לכוחה של התקשורת בזריעת חרדות ומתח בציבור.

ללי דרעי: "הפער בין המציאות בעם לבין הנעשה בתקשורת – הוא אדיר, ובכל זאת האחרונה הצליחה לגרום לתחושת דריכות בטקסים השנה".

עו"ד מיכאל דבורין הבהיר בראיון לערוץ TOV כי כלי התקשורת תפסו צדדים באופן מובהק בחודשים האחרונים ואינם טורחים להסתיר זאת או להצמד לאמת. התוצאה: כל צד בעם פונה לערוץ התקשורת שמייצג את דעתו – מה שמעמיק את הקיטוב והופך אותנו לצרי אופקים.

דרעי מסכימה עם הדברים: "זו טרגדיה שאנשים כבר אינם מסוגלים לדבר על דברים כואבים וגם אינם מוכנים לשמוע". עם זאת, היא טוענת כי החודשים האחרונים הוכיחו שהימין מוכן להקשיב יותר.

"האם אנחנו עדיין צריכים להיות פלורליסטים כשהצד השני משקר בצורה כל כך בוטה?", תוהה אורנה ישר ומתכוונת לתוכנית "הפטריוטים" המשודרת בערוץ 14 ובה משתתף איש השמאל ג'וש בריינר.

לדברי ללי דרעי, "כל עוד השיח ענייני ונטול שקרים, אין לי בעיה שישב בפאנל איש שמאל, אבל מהציוצים של בריינר בטוויטר נראה שהוא שיווע לדרמה בבית העלמין בבאר השבע".

צפו בתוכנית המלאה

 

ד"ר אדי כהן: כיצד מתאר אבו-מאזן בספרו את שואת היהודים?

 

Emuna Frid
Author: Emuna Frid

כותבת

לחצו כאן להצטרפות לקהילת הוואטסאפ השקטה שלנו ותקבלו את כל העדכונים לפני כולם

המכללה לחיים1
עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

שתף :

רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום