פרופ' יובל אלבשן מפתיע: אסור שהמחאה תכניע את הממשלה

פרופסור יובל אלבשן בראיון לללי דרעי על התקווה הגדולה שלו שהדיונים על הרפורמה המשפטית יובילו להסכמות, וגם: המידע המכעיס שאליו נחשף כשהיה מפקד בקורס ב-8200

Artboard 22 copy 12
גילי יערי, פלאש 90

פרופ' יובל אלבשן הוא אחד האנשים הדומיננטיים ביותר בחודשים האחרונים בכל הנוגע לרפורמה המשפטית, המתווה שיצר ביחד עם פרופ' דניאל פרידמן – כמעט התקבל.

"המתווה שלנו נמצא בחדר, אני לא יודע האם ממש על השולחן. אך זה לא חשוב, מה שחשוב זה שיושבים. שיריבו עד מחר, אך שיחסכו מאיתנו את האפשרות שהעסק יגמר בהכנעה של אחד מהצדדים. אני מקווה שזה הולך לכיוון של הסכמות שיחזירו לנו את השקט".

בראיון הוא מספר שלאורך החודשים האחרונים הוא נפגש עם הבכירים ביותר בכל המערכות האפשריות – בצבא, באקדמיה, בעולם הרוח ובעולם העסקים, ונחשף לפשיטת רגל מוסרית ומנהיגותית. "הרגשתי שכולם ששים אלי חורבן". הוא שם את תקוותו בח"כ בני גנץ.

פרופ' אלבשן מבין שהמחאה, שבחלקה אלימה כלפי המדינה, אסור שתכניע את הממשלה, אחרת כל קבוצת לחץ, לדבריו, תכריע כיצד תתנהל המדינה. "אם המחאה תצליח והממשלה תכנע, כשאנחנו נרצה לפנות את השטחים – לא יהיה מי שיפנה".

בהזדמנות זו, הוא מספר כי בעת שירותו ביחידה 8200, כשהיה מפקד באחד הקורסים היוקרתיים, גילה שרק 30-40 בתי ספר נחשפים לקורס. "אני באתי מבית עני מבת ים, לא הבנתי איך הגעתי לשם".

צפו בראיון המלא:

 

 

 

hofit
Author: hofit

לחצו כאן להצטרפות לקהילת הוואטסאפ השקטה שלנו ותקבלו את כל העדכונים לפני כולם

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
2 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
מושיק
מושיק
1 שנה לפני

אטזה שטחים יש לפנות? יו"ש? אם וכאשר נרצה לפנות את יו"ש זה בטח לא יהיה כמו שפינו את גוש קטיף. אם מתיישבי יו"ש לא יתפנו מרצונם זה לא יקרה. גם אם כל העם יצביע למרץ חוץ מאנשי יו"ש הצבא לו יוכל לפנות חצי מליון מתיישבים.

רותי ש
רותי ש
1 שנה לפני

הדוגמא הבלתי ניסבלת " כנרצה לפנות את השטחים מי יפנה?"
זו המטרה?!
יש בגצוקרטיה, שילטון בלתי נבחר המפגע במדינה,היהודית, חסר בקרה, הפועל בעבריינות בכל מובחן, ובכך סימן דרך , בה צעדו מערכות אכיפת החוק, והפכו לחונטות עקיפת החוק והפיכת החוק.
אלשייך ויואב תלם שיקרו.
רוגלות הופעלו על אזרחים בניגוד לחוק!!
זה מסמל הכל.
רק D9

כתבות נוספות

שתף :

רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
2
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום