מדוע בני גנץ לא יכול להיות ראש ממשלה?

מגישות TOV אורנה ישר וללי דרעי משוחחות בתוכנית "שתי דוסיות עם מגדל על הראש", על אמירתו של עיתונאי השמאל לשעבר ארי שביט בדבר תמיכת ציבור השמאל-מרכז בבני גנץ

Artboard 22 copy 12
Photo by Yonatan Sindel/Flash90

ארי שביט הצביע, בראיון לערוץ TOV, על תופעה מעניינת שמתרחשת בקרב השמאל-מרכז בישראל: "הופיע גיבור חדש-ישן שכמעת מת פוליטית – בני גנץ". העליה לטובתו בסקרים, מעידה, לדברי שביט, כי אנשים רוצים את הדרך המתונה.

אורנה ישר מזכירה כי בני גנץ אינו באמת תמים, והוא מעורב בשורת שערוריות, כולל פרשיית השחיתות של "המימד החמישי". הוא בסך הכל בובה של ה"דיפ סטייט", שדואג להריץ אותו כעת לקמפיין בכל הארץ הכולל את כל התחנות המקובלות, כמו ברכות מרבנים.

ללי דרעי טוענת כי רבים מהציבור הימני והדתי "נמסים" מגנץ ורואים בו "בחור חביב", אך היא מבקשת להבהיר כי "בחור חביב לא יכול להיות ראש ממשלה".

עם זאת, היא רואה בסקרים גם חצי נחמה – העובדה שמתנגדי הרפורמה בחרו במה שמייצג, כביכול, את דרך האמצע המתונה – מוכיחה כי הם אינם מסכימים עם דרכו הקיצונית והדורסנית שבחר יאיר לפיד.

אין לשכוח את מי שבא עם גנץ כעסקת חבילה – גדעון סער – "שחוכך ידיים בהנאה גדולה כעת" ולעולם לא יתן לגנץ להצטרף לממשלת אחדות עם נתניהו.

צפו בקטע המלא

הרב שמואל אליהו: "יום העצמאות הוא היום הכי יהודי שיש"

 

Emuna Frid
Author: Emuna Frid

כותבת

לחצו כאן להצטרפות לקהילת הוואטסאפ השקטה שלנו ותקבלו את כל העדכונים לפני כולם

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

שתף :

רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום