האם איסור היועמ"שית משרת את נתניהו?

בועז העצני, פובליציסט ואיש התיישבות, ובתו שרה העצני, יו"ר תנועת "ישראל שלי", בראיון לעו"ד זיו מאור על הפגנת המיליון ועל מהלכי הממשלה סביב הרפורמה המשפטית

Artboard 22 copy 12
צילום: גיל יערי/פלאש 90

השבוע תתקיים הפגנת המיליון של הימין לקראת פתיחת מושב הקיץ של הכנסת. שרה העצני מבהירה שהמהלך הזה לא קרה עד עכשיו, מכיוון שכאשר נמצאים בקואליציה אין סיבה להפגין, אלא שהתגלה כי השלטון האמיתי אינו בדיוק בידי נבחרי הציבור, ולכן יש משמעות לאמירה הציבורית שתיתן להם גב אף מחוץ לרשתות.

בראיון לרשת זרה אמר השבוע נתניהו: "אפילו במחנה שלי אנשים מבינים שהרפורמה לא תעבור כמו שהיא". לדברי בועז העצני, "זה היה ברור מראש". יתרה מזאת: "נתניהו לא רצה מראש את הרפורמה משום שידע עם מי יש לו עסק, וכשראה את הסערה הוא לא ניסה לנהל אותה". עוד טוען העצני כי הממשלה לא הייתה צריכה לטפס כל כך גבוה על העץ.

ח"כים ושרים מהימין מדברים כעת על תקציבים ועל חיזוק ההתיישבות, על אף שטרם הוסדר העניין המשפטי.

שרה העצני מבהירה: "חייבים לדבר על תקציב – בלעדיו אין ממשלה". עם זאת, היא סבורה שטוב שמהלכים כמו הרפורמה המשפטית יהיו בהסכמות, מה שאף הושג בהתחלה – "אלא שהנשיא פוצץ הכול במתווה הקיצוני שהציע".

צפו בראיון המלא

 

 

 

ד"ר מרדכי קידר: "תשאירו את צה"ל ואת חלליו מחוץ לויכוח הפוליטי"

 

Emuna Frid
Author: Emuna Frid

כותבת

לחצו כאן להצטרפות לקהילת הוואטסאפ השקטה שלנו ותקבלו את כל העדכונים לפני כולם

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
קפוסטה יעקב
קפוסטה יעקב
1 שנה לפני

האסון הגדול של המחנה הלאומי הוא – האיש שהתיישב על כיסא "ראש מחנה הימין…" ושמו בישראל – בנימין נתניהו – ביבי… !
ו… ביבי זה הוא גאון שאין שני לו בהונאת בוחריו…
הוא אדם חסר עקרונות למעט העיקרון המקודש עבורו – בניין תדמיתו כמגדל בבל… ! וכך כאשר אין ברצותו להענות לקריאת בוחריו הוא יקצין את הדברים עד אשר מחנה השמאל ימנע ממנו להוציא לפועל את דרישת בוחריו… כך פועלת –
ה- שיט -ה של הטפלון… הוא רוצה ואף יותר מאשר אנשיו אך מה לעשות שהאופוזיציה מונעת מימנו… או הבג"צ הוא שמונע ממנו… וכך כבר כרוב לשני עשורים הוא עובד על כולם בעיניים… עבודה עברית למופת… !
אך מה קורה עם פינוי – חאן-אל-אחמאר… ??? שהבג"צ כבר פנה ושאל את ביביינו… יותכ מפעם אחת מה עם – פינוי חאן-אל-אחמאר… ???
והיה אחד פרופ' ז"ל פיזיקאי ובעל ראיה ויכולת ניתוח בטחונית למרחקים ארוכים… ששמו היה – יובל נאמן… וכאשר ביבי סיים את תפקידו השגריר ישראל באו"ם שב ארצה ונפגש עם יובל נאמן… בתום השיחה יובל היפנה אותו אל ה"ליכוד" ולנו סיפר ש… האיש חלול ורחוק מהדימוי שיצר לעצמו ו… יצחק שמיר ז"ל לאחר שהבין עם מי יש לו עסק… כינה את הביבי הזה… מ-ל-א-ך ח-ב-ל-ה !!!
בקיצור… לאסוננו ביבי הוא העומד בראש המחנה… והוא ולא אחר העלה את התכנית לחיסול ישראל – "תכנית שתי המדינות" כלומר כל מי שחי מגדרה ועד חדרה לרבות מרחב ירושלים… יהפכו ל… עוטף רמאללה… כמו בעוטף עזה רק הרבה יותר חמור !!! שהרי רכסי ההרים לאורכה של ישראל יהפכו לבסיסי טרור ועם ישראל ישב ממש לא לבטח… למרגלות מדינת חמאסטן-2…!! וההצעה הבזויה הזו עברה בשקט ללא כל תגובה משמעותית… ! וכמובן ששכחנו לאיש הטפלון את הפשע שלא יסלח בנטישת שני הלוחמים בידי החמאס – שאול אורון הי"ד ו… הדר גולדין ה"'ד… !! ביבי והביביסטים שכחו… אך המשפחות והחברים שותקים אולי… אך לא נשכח… ולא נסלח !!!!
🧐🤔🇮🇱🇮🇱🇮🇱

כתבות נוספות

שתף :

רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום