על אף הכל – הממשלה הזו עושה צעדים שממשלות ימין קודמות חלמו עליהם

עטרה גרמן, הפרשנית הפוליטית של "מקור ראשון", מתראיינת לעו"ד זיו מאור על עתיד תכנית השר לוין, ויוצאת נגד גישת "רפורמה או כלום"

Artboard 22 copy 12
Photo by Yonatan Sindel/Flash90     

האם ניתן עוד להחיות את הרפורמה המשפטית לאחר הפסח? עטרה גרמן סקפטית בעניין, בניגוד לאופטימיות הצוותים משני הצדדים לאחר הפגישה בבית הנשיא. לדבריה: "הפערים עדיין גדולים". עם זאת, היא מבהירה: "ברור שאם ההדברות תיכשל – לקואליציה לא תהיה ברירה, אלא להעביר את הרפורמה – אך לא בנוסח הנוכחי". הסיבה לכך היא הלחץ הציבורי הגדול שנוצר כעת מימין, "אך זה עוד ייקח זמן רב". בזמן הקרוב הקואליציה כנראה לא תדון כלל בעניינים הללו, אלא בהצעות חוק כלכליות-חברתיות שעמדו בליבת הקמפיינים שלה.

גרמן מתנגדת לגישת "רפורמה או כלום", ומזכירה כי לממשלה ישנן גם התקדמויות: לפני מספר שבועות הוחלט להסדיר תשעה יישובים באיו"ש, ורק לפני שבועיים עבר חוק "ביטול ההתנתקות" – "דברים שהיה אפשר רק לחלום עליהם בממשלות אחרות".

עוד התייחסה גרמן לפיטוריו המתמהמהים של השר גלנט: "נראה שהתקבלה החלטה למסמס את הפיטורים – לשכת נתניהו קלאסי". אך היא ממהרת להבהיר "אף ממשלה לא הייתה עומדת בלחץ ציבורי כה מאסיבי – הוא משפיע".

צפו בראיון המלא

התדרדרות ביחסי ישראל-ארה״ב או רק נזיפה?

 

Emuna Frid
Author: Emuna Frid

כותבת

לחצו כאן להצטרפות לקהילת הוואטסאפ השקטה שלנו ותקבלו את כל העדכונים לפני כולם

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
2 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
יהודה נחשון
יהודה נחשון
1 שנה לפני

גזור ולשמור.. חג שמח לא רחוק היום שארצות הברית של אמריקה תבקש את עזרת ישראל בכמה סוגיות.. רמז שימו לב לפטרו דולר שמאבד מכוחו וההשלכות על זה

רות
רות
1 שנה לפני

הייתי שמחה לראות באתר גם בקורת על הרפורמה על מי שמפלג את העם ולא רק בקורת כל השמאל. את הקריקטורה האנטישמית מאתר "חדרי חדרים" של יאיר לפיד ראיתם? ואתם עוד מדברים בסיסמאות אחים אנחנו. איזה מין אחים בדיוק? אחי יוסף? אלו שזרקו אותו לבור?

כתבות נוספות

שתף :

רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
2
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום