ד"ר משה ברנט: "אנשי התקשורת המרכזית רוקנו את המקצוע שלהם מכל תוכן"

ד"ר משה ברנט, חוקר לאומיות ישראלית ותולדות הציונות, משוחח עם אורנה ישר על התעמולה הבלתי פוסקת מצד סקטורים שונים בישראל נגד הרפורמה

Artboard 22 copy 12
Photo by Yonatan Sindel/Flash90

לדברי ד"ר משה ברנט, אכן הגענו לשיא: "נפרצו כל הגבולות האפשריים". על סירובם של טייסים להתייצב למילואים הוא אומר: "זהו דבר חמור – הנזקים שנגרמו לתדמית חיל האוויר הם לא ייאמנו".

באשר לאקדמיה, מכריז ד"ר ברנט כי "האקדמיה בישראל מתה". הוא שואל היכן היו האקדמאים כדי לזעוק את זעקת חופש הביטוי אחרי ההשתקה האלימה של פורום "קהלת"?
ההתדרדרות, לדבריו, אינה רק מוסרית, אלא אף אינטלקטואלית – בשיח המתנגד לרפורמה אין דיון אמיתי ואין טיעונים מנומקים. כל אמירה שטחית הופכת לקבילה.

לגבי התקשורת, סבור ברנט, שהיא הגיעה לרמות שחיתות שלא יאמנו. לטענתו, אנשי התקשורת המרכזית רוקנו את המקצוע שלהם מכל תוכן. כשפותחים את הטלוויזיה רואים את "ערוצי התעמולה" עובדים 24 שעות, ואף אינם מנסים להסוות זאת. "זוהי התנדבות של הבולשביקים לרעיון מסוים".

על הנסיונות להדברות אומר ד"ר ברנט: "לא תהיה פשרה. מטרת מארגני ההפגנות היא להדיח את הממשלה, ולהחליף אותה בהרכב שונה ללא בחירות". כל "פשרה" שתוצג מצידם היא כזו שנועדה לגזור מוות על הממשלה הנוכחית.

מה אם הרפורמה תעבור ובג"ץ יפסול אותה? ד"ר ברנט מציע שהממשלה תתעלם מהחלטתו. לדבריו, אם היא תתקפל – "הימין יכול לשכוח מהשלטון לעוד כמה עשרות שנים".

צפו בראיון המלא

 

"איראן תתפרק לקבוצות אתניות – ישראל יכולה לסייע בכך"

 

Emuna Frid
Author: Emuna Frid

כותבת

לחצו כאן להצטרפות לקהילת הוואטסאפ השקטה שלנו ותקבלו את כל העדכונים לפני כולם

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
המכללה לחיים1

כתבות נוספות

שתף :

רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום