איך תיכנסי לפסח מוכנה ומאורגנת בצד הקולינרי?

בלוגרית האוכל ומנחת הסיורים הקולינריים חני פיין כאן כדי להסביר ולהדגים

מירי בן דוד ליוי

 

חני אומרת שעלינו לעשות רשימות, בשביל להיות מאורגנות בראש. גם את הרשימות עלינו לחלק לקטגוריות. למשל, קטגוריות של ניקיון, קניות ביגוד ונעליים, קניות מוצרי אוכל, ובישולים. את הקטגוריות עלינו לחלק לימים בשבוע, וגם בין בני הבית.

היא מדגישה שאנחנו מתחילים מניקיון הבית. ומוסיפה עצה מאחת העוקבות שלה שעושים ערב של כיף כל המשפחה, ושם מחלקים את הניקיונות לבני הבית. היא מחדדת שלא כל יום לעשות ניקיונות אלא לחלק את המשימות ולגוון בהם. כלומר' אם היום ניקינו מחר נעשה קניות. להגיד לילדים שבמידה ויסיימו את מספר המשימות האלה הם יקבלו צ'ופר. והכי חשוב, היא אומרת, להסתכל בסוף היום על מה שעשינו ולהגיד לעצמנו כל הכבוד על זה.

חני אומרת כי את הקניות כדאי להתחיל לפני פסח, כי לקראת החג המחירים עולים. "אם עכשיו אנחנו מנקים את החדר ולא ניקינו את כולו. ניתן לפנות שני מדפים או חלק בארון ולשים שם כבר את הקניות לפסח, ככה אנחנו חוסכים הרבה הרבה כסף". היא מוסיפה שזה גם משמעותי כלכלית לחלק את הקניות על פני זמן ולא הכל ביחד. בנוסף, זה מוריד לחץ וסחיבות שמחלקים את הקניות.

טיפ נוסף בתחום הבישולים: חני אומרת כי ניתן להקפיא מראש שניצלים עם הביצה מטובלים, לשלוק את הבשר לבישול ראשוני, לחתוך לפרוסות ולהקפיא. בנוסף, בשר טחון מתובל לקציצות גם ניתן להקפיא. היא מדגישה שחשוב לדעת שלא מקפיאים תפוחי אדמה! ולזכור שבפסח קונים תבלינים לכל שאר השנה, כי התבלינים בלי גלוטן ובלי תוספים והם הכי טריים ונקיים.

 

פסח כשר ושמח!

לחצו כאן להצטרפות לקהילת הוואטסאפ השקטה שלנו ותקבלו את כל העדכונים לפני כולם

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

שתף :

רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום