מרכזי המחול שנולדו מתוך כאב, הפכו לאימפריה לאלפי בנות נערות ונשים

אסתר מירום, מנכ"לית ומייסדת את מרכזי "הריקוד" לאמנויות המחול, מספרת על הדרך הארוכה שלה לעולם הריקוד

Artboard 22 copy 12

 

לפעמים הדברים הכי גדולים נולדים מתוך כאב. זה בדיוק הסיפור של אסתר מירום, מורה למחול ומייסדת מרכזי הלימוד לאמנויות המחול.

אסתר מספרת איך הכל התחיל: "אמא שלי הייתה חולה בסרטן, והתחלתי להבין שאני הולכת להיפרד ממנה. המחשבה הזאת הייתה לי קשה מאוד וחיפשתי דרך להתמודד עם הכאב, אז התחלתי לרקוד. והכלי הזה שנקרא מחול הצליח לעזור לי להתמודד עם הכאב הזה". אסתר ממשיכה לספר את התהליך שהתעורר אצלה: "ראיתי איזה השפעה מטורפת יש לזה על החיים שלי גם ללא קשר לכאב הגדול שהתמודדתי איתו. גיליתי עולם – זה בער בי כמו אש".

ומאיפה הגיע הרצון ללמד מחול? אסתר אומרת: “פתחתי חוג מחול, בקטנה, לזכרה של אמא שלי. גדלנו בקרית ארבע ושמה פתחתי את המרכז לזכרה. חשבתי שזה זמני אבל נהיה לזה ביקוש מאוד מאוד גדול, כך שלאט לאט עזבתי את התחום של הנדסת מחשבים בו חשבתי לעסוק, ועברתי להיות מורה למחול, מה שיתפתח לבית ספר למחול מקומי ובהדרגה לאזורי, וכיום למרכזי מחול בכל הארץ מגבעת שמואל במרכז עד ירושלים, גוש עציון קרית ארבע , לכיש ועוד סניפים רבים.

אסתר משתפת בתפיסת העולם שלה בנוגע לריקוד: "הבנתי שהמחול הוא כלי לחולל שינויים משמעותיים אצל כל אחת. הגוף הוא המראה של הנפש, וכשאנחנו נותנות לו כלים נכונים, אנחנו בעצם מאפשרות לנפש שלנו להתפתח".

 

להתרשמות מהשיטה והגישה של הריקוד – מוזמנות לבקר באתר
www.harikud.co.il
0549965230 משרד שיראל

tal
Author: tal

לחצו כאן להצטרפות לקהילת הוואטסאפ השקטה שלנו ותקבלו את כל העדכונים לפני כולם

המכללה לחיים1
עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

כתבות נוספות

שתף :

רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום