רוסיה מודיעה: ננצור את האש בקייב

הצבא הרוסי מודיע כי לבקשת מקרון ייפתחו מסדרונות הומניטריים בבירה ובערים נוספות, ההפגזות על מיקולאייב התחדשו

יעל קאפח ורשאואר
הפגזה באוקראינה

יממה לאחר שנכשל הניסיון לפתיחת "מסדרון הומנטירי" במריופול, ואחרי ההפגזה הקטלנית בעיר אירפין ליד קייב, מודיעה רוסיה כי תנצור את האש הבוקר (ב') בשעה 9:00 בכמה ערים, חרקוב, מריופול וסומי, ולראשונה בעיר הבירה קייב.

לפי מקורות רוסים ההחלטה על פתיחת המסדרונות ההומניטריים נעשתה לבקשת נשיא צרפת, עמנואל מקרון ובעקבות המצב הנוכחי בערים אלו. אך לפי סוכנות הידיעות RIA, המסדרון מקייב יוביל לבלארוס, בת בריתה של רוסיה, ואילו לתושבי חרקוב יהיה מסדרון שמוביל רק לרוסיה. מרוסיה נמסר כי "אלו שרוצים לעזוב את קייב יוכלו להתפנות בטיסה לרוסיה" הם אף הודיעו כי ישתמשו ברחפנים כי לפקח אחר הפינוי.

בנוסף, צבא רוסיה חידש את המתקפה על העיר מילואייב שבדרום אוקראינה, כך רשם בדף הפייסבוק הרשמי שלו ראש העיר אולכסנדר דנקביץ'. לדבריו, כוחות רוסיים פגעו בבתי מגורים וברחובות ישנם נפלי פגזים רבים. "אל תתקרבו או תנסו להרים או להזיז בעצמכם את הנפלים".

צבא רוסיה חידש את המתקפה על העיר מיקולאייב שבדרום אוקראינה, ופגע בבנייני מגורים. כך הודיע ראש העיר, אולכסנדר סנקביץ'. לדבריו, כוחות רוסיים פגעו בבתי מגורים וברחובות ישנם נפלי פגזים רבים. "אל תתקרבו או תנסו להרים או להזיז בעצמכם את הנפלים ", כתב סנקביץ' לתושבים בפוסט בעמוד הפייסבוק הרשמי שלו. מיקולאייב היא אחת משלוש ערי הנמל הגדולות באוקראינה, היא נמצאת לחופי הים השחור ממזרח לאודסה.

לחצו כאן להצטרפות לקהילת הוואטסאפ השקטה שלנו ותקבלו את כל העדכונים לפני כולם

המכללה לחיים1
עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

שתף :

רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום