פיקוח נפש? לשכת הפרסום הממשלתית פרסמה מכרז שכולל עבודה בשבתות וחגים

לשכת הפרסום הממשלתי המפרסמת עבור המשרדים השונים את הקמפיינים, המודעות והתשדירים, פרסמה מכרז למתן שירותי עיצוב גרפי וציינה כי העבודה תכלול עבודה בסופי שבוע וחגים

Artboard 22 copy 12

לשכת הפרסום הממשלתית, המספקת את שירותי הפרסום עבור משרדי הממשלה וחולשת על תקציב של מאות מיליוני שקלים בשנה, מחפשת משרד שיבצע עבודה עבודות של עיצוב גרפי ובמכרז שפרסמה צויין כי העבודה צריכה לכלול גם עבודות בשבתות, סופי שבוע כלשון המכרז, ובחגים.

WhatsApp Image 2022 02 20 at 19.19.54
סעיף יא – עבודה בשבתות וחגים

 

כידוע, משרדי הממשלה כמו כל המשק אינם פועלים בשבת, אלא אם כן מדובר במקרי חירום או פיקוח נפש. בטופס המכרז עצמו נכתב: "השירותים הנדרשים הם שירותי עיצוב למצגות, ניירת, עלונים, שילוט, מוצרי קידום מכירות, מוצרים לתערוכות ועוד".

כדי לעמוד בתנאי המכרז יש להעמיד לרשות לפ"מ צוות מקצועי הכולל ארט דירקטור, שני מעצבים וביצועיסט אחד שיהיו זמינים בימים א-ה בין השעות 8:30 עד 18:30. כאן מציין המכרז כי יש "להיערך למתן שירות מעבר לשעות העבודה המקובלות כאמור, שעות הערב והלילה, סופי שבוע חגים וכדומה". במכרז הדגישו כי עבור העבודה בשבתות וחגים יינתן שכר של 150%.

הממשלה אישרה היום (ראשון) בישיבתה השבועית את מינויה של מוריה שלום, מנכ"לית העיתון "מקור ראשון", לתפקיד מנכ"לית לשכת הפרסום הממשלתית (לפ"מ).

פנינו בתגובה לדוברות משרד רוה"מ האחראי על לפ"מ, לכשתתקבל התגובה היא תפורסם במלואה.

tal
Author: tal

לחצו כאן להצטרפות לקהילת הוואטסאפ השקטה שלנו ותקבלו את כל העדכונים לפני כולם

המכללה לחיים1
עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

שתף :

רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום