לא נכנע לאלימות: ח"כ בן גביר חוזר לשכונת שמעון הצדיק

לאחר שהתעלף כתוצאה מאלימות שוטרים ופונה לבית החולים, בן גביר חוזר ללשכה בשכונה.

WhatsApp Image 2021-06-15 at 14.02.50 (2)
פלאש90

במהלך הלילה ח"כ איתמר בן גביר שהעביר את לשכתו לשכונת שמעון הצדיק בירושלים ספג מכות משוטרים שניסו לפרק את הלשכה. כתוצאה מהאלימות הוא התעלף ופונה לבית החולים הדסה עין כרם כשהוא סובל מחבלות בראשו. לאחר שקיבל טיפול רפואי חזר ח"כ בן גביר לשכונה, והודיע כי לא יזוז משם עד שיחזור הביטחון לשכונה.

מוקדם יותר באותו לילה העימותים חודשו בעקבות הגעתם של חברי הכנסת עופר כסיף, אחמד טיבי ואוסמה סעדי מהרשימה המשותפת שהתסיסו את האווירה, כאשר חבר הכנסת אחמד טיבי התעמת פיזית עם חבר מועצת עיריית ירושלים אריה קינג. במקביל כוחות משטרה פינו באלימות קשה צעירים ששהו בבית משפחת יושובייב, המשפחה שביתה נשרף בשבת האחרונה.

"אני מבקש למסור תודה לכל מי שדואג לשלומי. אני כרגע בבדיקות בבית החולים, לאחר ששוטרים ובראשם הקצין שחר מחסומי נהגו בברוטאליות ואלימות כלפיי, עד שהתעלפתי. לשוטרים אסור לגעת בחבר כנסת, וברור לי שיש להם הוראה מגבוה לפרק את לשכתי הפרלמנטרית. לא יעזור להם! נחזור עד שהביטחון יחזור" אמר חבר הכנסת בן גביר.

שר הפנים עמר בר לב תקף את בן גביר ואמר כי "מעולם לא היה חבר כנסת בישראל שהרים יד על שוטר. החסינות היא קודש, האלימות היא מגונה". בן גביר מסר בתגובה: "סרטון אחד שווה אלף שקרים של בר לב שמנסה לחמוק מאחריות שמוטלת עליו והופך את המותקף לתוקף. ברור לי שהשר בר לב הוא זה שנתן הוראה לא חוקית לפגוע בחסינותי, לפרק לי את הלשכה ולפרק אותי. מדובר בשר הכי כושל בתולדות ישראל שהפך לבדיחה ביטחונית מהלכת, במקום להשליט בטחון במדינה. בר לב צריך לשים את המפתחות וללכת הביתה ואם לא, אז צריכים לפטרו, כדי להחזיר לציבור את הבטחון לו הוא ראוי".

לחצו כאן להצטרפות לקהילת הוואטסאפ השקטה שלנו ותקבלו את כל העדכונים לפני כולם

המכללה לחיים1
עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

שתף :

רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום