ח"כ בן גביר העביר את לשכתו לשכונת שמעון הצדיק

ההחלטה הגיעה בעקבות התפרעויות הערבים והצתת הבית בשכונה.

WhatsApp Image 2021-06-15 at 14.02.50 (2)
Jamal Awad/Flash90

בשבת האחרונה הושלכו בקבוקי תבערה על בית משפחת יושבייב בשכונת 'שמעון הצדיק' בירושלים. בבית פרצה דליקה שגרמה לנזק כבד, ובנס המשפחה לא הייתה באותו זמן בבית ולא נגרמו פגיעות בנפש. זו אינה הפעם הראשונה שערביי השכונה מתנכלים למשפחת יושבייב. הרכב שלהם הוצת כבר 9 פעמים, כפי שסיפר טל יושבייב, אב המשפחה: "פניתי למי שיכולתי, התחננתי וביקשתי שיעצרו את הטרור הערבי שמופנה נגד משפחתי מאות מטרים בלבד מהמטה הארצי. אבל המשטרה והממשלה העדיפו להשקיע את האנרגיות בהתנכלות לנערי הגבעות".

במוצאי שבת החלו התפרעויות בשכונה ואף ניסיון לפיגוע דריסה, ובעקבות ההתחממות הודיע ח"כ איתמר בן גביר כי הוא יעביר את לשכתו לשכונה. זו אינה הפעם הראשונה שבן גביר עושה את זה, גם בחודש מאי האחרון הוא העביר את לשכתו לשכונה מכיוון שהמשטרה לא מילאה את חובתה להגן על התושבים. " התפקיד שלי הוא להגן על אנשים שהמשטרה מפקירה אותם. אין משטרה בשייח ג'ראח", אמר בן גביר. "המשטרה מאבדת שליטה ולא שולטת בשטח. אני לא עושה חשבון אם זה נתניהו או בנט. היהודים במצוקה, אני מגיע".

בעקבות כך, דובר חמאס הוציא הודעה ואיים: "אנחנו מזהירים את הכיבוש, כי הצעד הזה הוא כמו משחק בפצצה". הוא אף קרא לתושבי העיר הפלסטינים "להתגייס ולסייע לתושבי שייח' ג'ראח". לדברי דובר חמאס, "כל כפרי הגדה וירושלים יהפכו לחזית נגד הכיבוש והמתנחלים הפחדנים"

כשהגיע ח"כ בן גביר לשכונה הוא דיבר עם כלי התקשורת במקום ואמר: "אחרי האירוע בדומא כל מדינת ישראל הייתה סוערת. נשיא המדינה, ראש הממשלה, כל חברי ממשלת ישראל יצאו בשצף קצף בגינויים על אירוע שעד היום נבדק בבית משפט אם יהודים עשו את זה או לא יהודים עשו".

"משטרת ישראל, השב"כ הקימו צח"מים, הפכו אבן על אבן כדי לתפוס את הרוצחים. הבוקר הזה אנחנו מגיעים לכאן כאשר יש פסטיבל צביעות. ניסו לרצוח בערב שבת משפחה. אבא טל, אמא, ילד ותינוקת. ניסו לשרוף אותם חיים. תשע פעמים הציתו את הרכב שלהם. אם זה היה איזה גרפיטי של תג מחיר המשטרה הייתה שמה מארבים. אבל זה יהודים ולכן אין דין ואין דיין".

ח"כ אופיר סופר (הציונות הדתית) הגיב: "בשבת הציתו פורעים ערבים את הבית של טל בשכונת שמעון הצדיק. זה אחרי ששרפו לו 9 פעמים את הרכב. השר לביטחון הפנים ומשטרת ישראל ישנים בעמידה ומחכים לאסון שעשוי להתרחש בשמעון הצדיק." ח"כ סופר הזהיר: "אם המשטרה לא תתעורר בפעם הבאה זה יסתיים בנזק גדול בהרבה. ‏לטפל עכשיו ומיד בפורעים".

לחצו כאן להצטרפות לקהילת הוואטסאפ השקטה שלנו ותקבלו את כל העדכונים לפני כולם

המכללה לחיים1
עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

שתף :

רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום