גסות רוח: "תחזור למטוס בצלאל, אתה לא רצוי כאן"

ועד שליחי הקהילות בבריטניה מחרים את ח"כ בצלאל סמוטריץ', והעלה ציוץ בוטה נגד הביקור שלו.

WhatsApp Image 2021-06-15 at 14.02.50 (2)
אבשלום ששוני/פלאש90

ח"כ בצלאל סמוטריץ' טס לאירופה לביקור בזק, על רקע הרפורמות בגיור על מנת להיפגש עם רבנים ומנהיגים בקהילות היהודיות ולשמוע מהם על האתגרים בתקופת הקורונה, בזהות היהודית ובקשר עם מדינת ישראל.

אולי בתור המשך לסאגה ההיסטורית בה יהודי בריטניה התנגדו להצהרת בלפור וניסו לשכנע את הלורד שלא להגיש את ההצהרה, וועד שליחי הקהילות, הגוף המייצג הגדול ביותר של יהדות בריטניה צייץ בעברית:

מסך 2022 02 10 095817

ח"כ בן גביר הגיב: "ארגון יהודי בריטניה נדבק ברפורמיות שמאלנית, ושכח מה זה להיות יהודים. לצערי הגלות לא יצאה מהם ולא תצא עד שיעלו לישראל. הארגון לא מייצג את רוב היהודים בבריטניה ומכל מקום טוב שידידי בצלאל סמוטריץ', אוהב ארץ ישראל ועם ישראל הגיע לחזק את הקהילה היהודית שם, ולהסביר את משנתו ולפעול למען עם ישראל, וארץ ישראל".

שר התפוצות נחמן שי (העבודה) צייץ אף הוא נגד הביקור ונגד ח"כ סמוטריץ': "לסמוטריץ' אין מה לחפש בבריטניה, הקהילה שם כבר השמיעה את דעתה. לגזענות אין מקום בשום מקום. תחזור הביתה". נזכיר כי חלק מתפקידו של שר התפוצות הוא לעודד את הקשר עם יהודי התפוצות, כך שציוץ כזה הוא בניגוד לתפקיד.

הליכוד: "אנחנו דוחים לחלוטין את הציוץ הבוטה והמביש שפרסם ארגון הגג של יהודי בריטניה נגד ח״כ בצלאל סמוטריץ׳. בכך הם פוסלים ציבור גדול של אוהבי עם ישראל וארץ ישראל, אותם מייצגים נאמנה ח״כ סמוטריץ׳ והציונות הדתית."

בסיום ביקור עם נציגי קהילות בלונדון העלה ח"כ סמוטריץ' סרטון שלו מנגן את ההמנון 'התקווה' בפסנתר, וכתב:

 

 

לחצו כאן להצטרפות לקהילת הוואטסאפ השקטה שלנו ותקבלו את כל העדכונים לפני כולם

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

שתף :

רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום