הרב של גוש קטיף: "הזהרנו את הקצינים ואת הפוליטיקאים – אף אחד לא הקשיב"

הרב יגאל קמינצקי, הרב האיזורי של גוש קטיף, מספר בראיון ליגאל מלכה כיצד כולם הזהירו את הקצינים ואת הפוליטיקאים הבכירים מפני תסריטים שיתרחשו אם יגרשו את תושבי גוש קטיף ואף אחד לא הקשיב

Artboard 22 copy 12

בימים שבהם הרקטות מרצועת עזה מגיעות עד למרכז הארץ נזכרים ב"ציבור הכתום" שהתנגד לגירוש מגוש קטיף והזהיר שוב ושוב מפני תסריטים שהלכו והפכו למציאות. כך גם הרב יגאל קמינצקי, הרב האיזורי של גוש קטיף שמספר: "כולם ידעו שהגירוש מגוש קטיף לא יתן ביטחון צבאי, לא כלכלי ולא חברתי אלא זה גירוש לשם גירוש. אמרתי לכל הגדולים שאני מבין קטן בביטחון וזה ברור שמה שיש לחיזבאללה יהיה גם בעזה, אבל כולם הלכו אחרי אריק שרון, הוא היה דיקטטור אמיתי".

הרב קמינצקי: "ישבתי עם קצינים בכירים, עם הרמטכ"ל ואמרתי להם "אתם לא מבינים שזה טירוף?" ולא הייתה תשובה. איך אמר בזמנו לפיד? לא גרשנו אתכם בגלל ביטחון, רצינו שתדעו מי השולט פה. רוב עם ישראל מבין את מה שלא הבינו אז, היום מבינים בדרך הקשה".

"אנחנו בטוחים שנחזור לשם", אומר הרב ונותן שתי ראיות: "גם מבחינה פרקטית רואים שאין ברירה, אבל גם אנחנו מובטחים שהקב"ה אמר לנו שכל מקום שנדרוך "לך יהיה", קל וחומר מקום שבו היה תורה, חיים, חקלאות, עזרה הדדית דברי ה' לא יחזרו ריקם".

צפו בראיון המלא באולפן ערוץ TOV

 

ח״כ לימור סון הר מלך: ״לא באנו להיות בובות״

 

לחצו כאן להצטרפות לקהילת הוואטסאפ השקטה שלנו ותקבלו את כל העדכונים לפני כולם

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
א.ש
א.ש
1 שנה לפני

רק שכחו את הקורבן היומי שהוקרב למולך "הישיבה על ציר פילדלפי". .

המכללה לחיים1

כתבות נוספות

שתף :

רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום