נצ"מ בדימוס: "מספר הנרצחים עולה – ובמשטרה עסוקים בהרצאות על טרנסג'נדרים"

ד"ר פיני יחזקאלי, נצ"מ בדימוס, משוחח עם אלעזר שטורם וטוען: "המשטרה שלנו היא לא משטרה, אלא חובבים שלובשים מדים ועוסקים בסטטיסטיקה". וגם - "מי שחושב שהשר משפיע על המשטרה - חי בלה לה לנד. כל הסיפורים על בן-גביר הם אגדות"

Artboard 22 copy 12
Flash90

בתחילת הראיון מובאים דבריה של רפ"ק רחלי צימבר שמדברת על הצעדים הנעשים כדי למגר את האלימות נגד להט"ב. האם, לאור גל הרציחות הגואה, זה הנושא שעל המשטרה להתמקד בו?

נצ"מ בדימוס ד"ר פיני יחזקאלי מבקש להפריד בין שתי המשטרות הלאומיות שפועלות בישראל: האחת היא "המטה הארצי של המשטרה" – "שוטרים שחיים בלה-לה לנד, יוצאים מהעבודה בשעות קבועות, אינם עובדים בסופי שבוע ושנתם אינה מופרעת. הם יכולים להתעסק בהרצאות על טרנסג'נדרים תוך התאמה לשר המכהן. השניה, שוטרים שאין להם לא יום ולא לילה".

על אוזלת היד מול הרציחות המתרבות בחברה הערבית, מבהיר יחזקאלי כי משטרת ישראל אינה קיימת במגזר הערבי: "כל ניסיון לייצר משטרה וחברה דמוקרטית בחברה הערבית – לא יעבוד". יתרה מזאת – גם במדינות ערב המשטרות אינן מתפקדות.

מדוע המצב בישראל חמור במיוחד?

"אנחנו החלטנו משום מה שהאוכלוסיה היחידה שלא תתחמש היא היהודית, כשהאוכלוסיה האחרת מתחמשת ללא הרף, מצוידת בכמות נשק מטורפת ומה שיש בה בעיקר אלה משחקי שליטה – כל המסחר והמכרזים שייכים למשפחות הפשע הערביות".

איזה גורם מונע מהמשטרה לעבוד כמו שצריך?

ומדוע ההאשמות על בן-גביר הן אגדות בלבד?

צפו בראיון המלא

 

"בהפגנות השמאל יש אווירת נכאים ואין שום דבק"

Emuna Frid
Author: Emuna Frid

כותבת

לחצו כאן להצטרפות לקהילת הוואטסאפ השקטה שלנו ותקבלו את כל העדכונים לפני כולם

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

שתף :

רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום