בלעדי: אסתר פולארד ע"ה בראיון לערוץ Tov

אסתר ליוותה את בעלה במסירות גדולה לאורך כל שנות מאבקו לצאת לחופשי ונתנה לדור שלם שיעור באמונה

Artboard 22 copy 12
צילום: פלאש 90

העוצמה האמונית שהיו לסיפור חייה של אסתר פולארד ע"ה הביאו עמם הספדים מרגשים. ח"כ בנימין נתניהו, שבכהונתו כראש הממשלה הוביל לשחרורו של יונתן פולארד, כתב: "רעייתי שרה ואני דואבים עם יונתן פולארד על פטירתה של רעייתו אסתר ז"ל. אסתר פעלה במסירות אין קץ במשך שנים ארוכות למען שחרורו של יונתן. אני זוכר את פגישותינו ושיחותינו לאורך השנים ואת הבטחתי להחזיר את יונתן הביתה. גם לאורך שנים ארוכות של מחלתה אסתר גילתה מסירות עצומה לבעלה, לא ויתרה, לא הפסיקה לחלום. כולנו מחבקים אותך היום, יונתן, ביגונך הגדול".

אסתר ליוותה את בעלה, גיבור ישראל שנתפס ונכלא בארה"ב עבור מתן שירותי ביון למדינת ישראל, לאורך כל ימי מעצרו. למרות הקשיים, הצער והאכזבות הרבות, היא לא פסקה להאמין בצדקת דרכה ובשחרור המיוחל של בעלה. גם לאחר שהשתחרר, שאפה אסתר בכל כוחותיה להגיע על יונתן לארץ הקודש ולחיות שם יחד. אסתר זכתה לראות את בעלה יוצא מחשכה לאורה ואף זוכה לעלות לארץ הקודש במעמד שריגש רבים מעם ישראל.

מאיגוד רבני קהילות נמסר בשם הרה"ג שמואל אליהו שליט"א שמכיוון שאסתר ויונתן לא זכו לפרי בטן, אך זכו ובזכותם קיימים הרבה ילדים אחרים. ראוי להעמיד במנייני התפילה אדם שיאמר קדיש לעילוי נשמתה (לכתחילה מי שאין הוריו בחיים או מי שיודע שהוריו לא מקפידים על כך).

לפני מספר שנים, ראיינו את אסתר בסרט לכבוד דמותו של מרן הראשל"צ הרב מרדכי אליהו זצ"ל.

לראיון:

tal
Author: tal

לחצו כאן להצטרפות לקהילת הוואטסאפ השקטה שלנו ותקבלו את כל העדכונים לפני כולם

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
המכללה לחיים1

כתבות נוספות

שתף :

רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום