מי עומד מאחורי הקמפיין הפרו-להט"בי של דוריטוס?

יצא המרצע? מנכ"לית ארגון להט"בי לשעבר אשר מנהלת כיום את קשרי הקהילה של שטראוס בפוסט מפתיע

Artboard 22 copy 12

האם חברת שטראוס, בעלת המותג דוריטוס, תשלם מחיר יקר על הפרסומת הפוגענית?

נזכיר כי פרסמנו ביום שישי את הפרסומת הפרו-להט"בית של מותג "דוריטוס", המעודדת "סוגי משפחות" שונות, ביניהן גם משפחות להט"ביות.

נראה שבשטראוס-עלית, חברה המייצרת ממתקים רבים הנמכרים בעיקר למשפחות מרובות ילדים בציבור הדתי והחרדי, טרם הפנימו את ממדי החרם. דובר שטראוס-עלית מסר כי: "אנחנו מכבדים את כל התפיסות, האמונות והמגוון הקיים בחברה הישראלית, ואין כוונה לפגוע באף ציבור". יחד עם זאת, רבים בציבור הדתי חשים כי הפרסומת פוגעת במוסד המשפחה, שהוא ערך יהודי ואנושי בסיסי.

 

https://old.tovnews.co.il/%d7%94%d7%9e%d7%95%d7%aa%d7%92-%d7%93%d7%95%d7%a8%d7%99%d7%98%d7%95%d7%a1-%d7%9e%d7%91%d7%99%d7%aa-%d7%a9%d7%98%d7%a8%d7%90%d7%95%d7%a1-%d7%91%d7%a4%d7%a8%d7%a1%d7%95%d7%9e%d7%aa-%d7%a9%d7%a0/

יתכן שהסיבה שחברת שטראוס יצאה בפרסומת פוגענית כל כך היא העובדה שתמר יהל משמשת כמנהלת קשרי הקהילה של החברה. יהל, אשר כיהנה בעבר כמנכ"לית הארגון הלהט"בי חוש"ן, פרסמה בדף הפייסבוק שלה תמיכה בקמפיין של דוריטוס, השייך כאמור לחברה בה היא עובדת. עוד הוסיפה יהל כי "גם יש לזה השפעה חברתית על דעות של אנשים ועל השיח בחברה".

המחאה התרחבה, ואנשי ציבור רבים הצטרפו אליה, ביניהם אריה קינג סגן ראש עיריית ירושלים, עמנואל שילה עורך עיתון "בשבע" והרב עמיחי אליהו יו"ר איגוד רבני קהילות. כמו כן, מופעל לחץ על גופי הכשרות הפרטיים המספקים כשרות מהודרת למותג "דוריטוס" – בד"ץ העדה החרדית ובד"ץ בית יוסף. במכתב דחוף שהוציא אלעד צדיקוב, מנכ"ל אופק ישראל וחבר מועצת העיר הרצליה, כתב למערכות הבד"ץ: "בזכות כשרות הבד"ץ, משתמשת החברה (דוריטוס) כדי לפגוע עמוקות בזהות היהודית של עם ישראל, לרמוס את ערכי תורת ישראל וכדי לפגוע ברגשות הציבור המסורתי, הדתי והחרדי".

tal
Author: tal

לחצו כאן להצטרפות לקהילת הוואטסאפ השקטה שלנו ותקבלו את כל העדכונים לפני כולם

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

כתבות נוספות

שתף :

רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום