חשד לניגוד עניינים אצל גדעון סער

חשיפת המועמדים של סער לתפקיד היועץ המשפטי לממשלה ושופט עליון ממשיכים לגרום מהומה

Artboard 22 copy 12
צילום: תומר ניוברג, פלאש 90.

איילה חסון פרסמה אתמול (רביעי) בחדשות 13, לפיה המועמדים של גדעון סער לתפקיד היועץ המשפטי לממשלה ולשופט עליון, הם בעלי קרבה לגדעון סער. בבחירות האחרונות גדעון סער קיבל ערבות על סך ארבעה מיליון שקלים למפלגתו, תקווה חדשה, כתרומה מהמיליארדר יונתן קולבר, בעלי חברת הקנאביס "פנקסיה", ששולטת על כשליש משוק הקנאביס הרפואי בישראל.

לתפקיד היועמ"ש המועמדת של סער היא עו"ד גלי בהרב-מיארה ולתפקיד השופט בעליון המועמד של סער הוא עו"ד יחיאל כשר. למעשה, שני המועמדים של סער לתפקידים מגיעים מאותו משרד עו"ד (תדמור), שמייצג את חברת הקנאביס "פנקסיה" של קולבר. גם בנו של עו"ד יחיאל כשר המועמד להיות שופט בעליון, משמש כפעיל בתקווה חדשה.

סער בחר להגיב כמו ראש ממשלתו נפתלי בנט, והאשים את בנימין נתניהו במעשיו וכתב בטוויטר שלו: "‏הפייק ניוז וההכפשות המתפרסמים נגדי חדשות לבקרים ומופרכים פעם אחר פעם באים ממקור אחד. ביבי ושלוחיו מנהלים מסע שלוח רסן שביסודו נסיונו לסכל מינויים במערכת המשפט מתוך מניעים זרים ושקופים. לתפקידים במערכת המשפט יתמנו רק המועמדים הראויים ביותר. הקמפיינים של ביבי ושלוחיו – יכשלו".

חברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן מהליכוד תקפה בטוויטר: "אי אפשר לחשוד שסער הוא אדם קפריזי או לא זהיר. הוא תכנן הכל, סידר לעצמו את האנשים הנכונים בתקשורת ובפרקליטות כך שהוא יהיה מוגן לא משנה מה. עד כדי כך שלמרות 2014 הוא המשיך בכיף להשתעשע במים העמוקים של בריכת השחיתויות. היבריס. בלתי מנוצח. רק דבר אחד הוא לא לקח בחשבון: את איילה חסון".

לחצו כאן להצטרפות לקהילת הוואטסאפ השקטה שלנו ותקבלו את כל העדכונים לפני כולם

המכללה לחיים1
עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

כתבות נוספות

שתף :

רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום