חיים רמון: ממליץ לנתניהו לפרוש

חבר הכנסת לשעבר ממליץ לנתניהו לפרוש כדי להפיל את הממשלה

Artboard 22 copy 12
צילום: יוני אלוני, פלאש 90.
צילום: יוני אלוני, פלאש 90.

מי שהיה חבר הכנסת מטעם מפלגת העבודה ושר המשפטים, חיים רמון, מציע לבנימין נתניהו לפרוש מהחיים הפוליטים כדי לגרום להפלתה של ממשלת בנט לפיד.

בראיון לרדיו גלי ישראל התייחס רמון לעסקת הטיעון של נתניהו שנפלה: ""אני מבין את הדברים כפשוטם. המשא ומתן הנוכחי על עסקת טיעון נכשל. כל אחד חוזר לעמדתו המקורית. אני מניח שמנדלבליט יגיד שהוא מעולם לא ויתר על השוחד ותיק 2000 ונתניהו יגיד שהוא מעולם לא הסכים לקלון".

על יאיר לפיד ונפתלי בנט אמר: "אנחת הרווחה של בנט ויאיר לפיד נשמעה בכל רחבי השרון ותל אביב. כל זמן שבנימין נתניהו משחק במגרש הפוליטי, זה אחד הדברים שהכי מחזקים את הממשלה, זה הדבק של הממשלה, נתניהו מחזק אותה בעצם נוכחותו. העובדה שהידיעות על הסתלקותו הפוליטית לתקופה מסוימת לפחות התבדו זה מחזק את הממשלה. יכולנו לראות מה היה קורה כאשר הידיעות על הסתלקותו מהחיים הפוליטיים היו בשיאם, ראינו סדקים בממשלה".

רמון ממליץ לנתניהו לקחת את עסקת הטיעון: "עסקת טיעון מהסוג שהוצע לנתניהו, אני אם הייתי מייעץ לו הייתי אומר לו לך על זה גם אם זה כרוך במאסר של חצי שנה שיומר בעבודות שירות. טוב יעשה נתניהו אם יודיע על פרישה מראשות הליכוד, הדבר הזה יערער את הממשלה בלי קשר לעסקת טיעון או אי עסקת טיעון, זה מה שנכון לו לעשות פוליטית, לקחת פסק זמן, לאפשר למישהו אחר מהליכוד להיות מועמד לראשות ממשלה ואני משוכנע שתוך 3 חודשים ממשלת בנט-לפיד תעבור מהעולם", הוסיף השר לשעבר רמון.

לחצו כאן להצטרפות לקהילת הוואטסאפ השקטה שלנו ותקבלו את כל העדכונים לפני כולם

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
המכללה לחיים1

כתבות נוספות

שתף :

רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום