ד"ר אלרעי פרייס תובעת יועצת תקשורת

התביעה נעשתה באמצעות הפרקליטות בטענה כי היועצת הפיצה "פרסומים כוזבים ופוגענים

Artboard 22 copy 12
צילום: יונתן סינדל, פלאש 90.
צילום: יונתן סינדל, פלאש 90.

ד"ר שרון אלרועי פרייס, ראש שירותי בריאות הציבור, תבעה אתמול באמצעות פרקליטות המדינה את יועצת התקשורת יוספה ברק-טמיר. תביעה בסך 250,000 ₪ הוגשה בגין פרסומים כוזבים ופוגעניים שהפיצה הנתבעת ברשתות החברתיות בגנותה של ד"ר אלרעי פרייס, תוך שימוש בבני משפחתה לרבות בנה הקטין. כך פורסם באתר "סרוגים".

התביעה הוגשה ע"י עו"ד דקלה בללתי מפרקליטות מחוז תל אביב (אזרחי) ובשיתוף היחידה לאכיפה אזרחית. לטענתם הפרסומים נועדו להכפיש את שמה של ד"ר אלרעי פרייס, מתוך מטרה לפגוע להשפיע על תפקודה.

"פרסומים שקריים אלו מהווים פגיעה מכוונת בשמה הטוב של התובעת ובמקצועיותה כראש שירותי בריאות הציבור ויש בהם משום ניסיון לפגוע בעיסוקה ובמקצועיותה במטרה לערער את אמון הציבור בהנחיות מקצועיות של המשרד במהלך מגיפה", נכתב בתביעה.

"חשוב להדגיש, אין מחלוקת שביקורת כלפי עובדי מדינה היא לגיטימית ואף חיונית לשם תפקודן התקין של רשויות השלטון, גם בזמן מגיפה עולמית, לרבות הבעת ביקורת ביחס לפעילות החיסונים, גם אם לא תמיד היא מתאפיינת באיפוק ובנימוס" הוסיפו. "אבל מכאן ועד להשתלחות אישית וכוזבת נגד עובד ציבור ובני משפחתו – היא חציית גבול שלא ניתן לעבור עליו לסדר היום".

לחצו כאן להצטרפות לקהילת הוואטסאפ השקטה שלנו ותקבלו את כל העדכונים לפני כולם

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
המכללה לחיים1

כתבות נוספות

שתף :

רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום