נתניהו בתגובה ראשונה לעסקה: "לא הסכמתי"

זוהי התייחסות ראשונה של נתניהו לעסקה שנרקמה בין עורכי דינו לפרקליטות על עסקת טיעון שתטיל עליו קלון ותוציא אותו מהחיים הפוליטיים.

Artboard 22 copy 12
צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90

"אזרחי ישראל היקרים והאהובים, בימים האחרונים הוכחתם שוב שאני לא צועד לבד, ושמיליונים מכם צועדים יחד איתי", כך פתח יו"ר האופוזיציה את הסרטון בפייסבוק שלו, בהתייחסות לקמפיין למימון הוצאותיו המשפטיות ששבר את הרשת. "ריגשתם אותי מאוד. אני אמשיך להוביל את הליכוד ואת המחנה הלאומי כדי להנהיג את מדינת ישראל – בשליחותכם".

"הציבור כולו רואה מה קורה בבית המשפט ואיך התנהלה החקירה נגדי. די היה בכך כדי לסגור את התיקים נגדי כבר עכשיו, אבל זה עדיין לא קרה. בימים האחרונים פורסמו טענות שגויות בתקשורת על דברים שכביכול הסכמתי להם, כגון הטענה שהסכמתי לקלון. זה פשוט לא נכון.ההתגייסות והתמיכה האדירה שלכם חיממו את לבי ואת לבם של בני משפחתי וזה נותן לי עוד כוח להמשיך להנהיג אתכם ולהילחם על דרכנו, על האמת ועל הצדק".

זוהי התייחסות ראשונה של נתניהו לעסקה שנרקמה בין עורכי דינו לפרקליטות על עסקת טיעון שתטיל עליו קלון ותוציא אותו מהחיים הפוליטיים. בהתייחסות זאת, סגר נתניהו את הגולל על עסקה שתטיל עליו קלון ותגרום לו לפרוש מהחיים הפוליטיים. הסיכוי לעסקת טיעון קטנה בשבועות האחרונים, בעקבות החלטתו של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלביט להקשיח את תנאי העסקה, בעקבות ביקורת ציבורית.

המחלוקות שהיו בין הצדדים הם על עונש הקלון, אורך עבודות השירות וכתב האישום המתוקן.

ח"כ רגב מסרה הערב בעקבות הודעת נתניהו: "שמחתי לשמוע את הודעתו של נתניהו על כך שהוא ימשיך להנהיג את תנועת הליכוד והימין. טוב עשה נתניהו שהיה קשוב לקולות הרבים שנשמעו בציבור ובסיעה ואני ביניהם, על כך שעליו להילחם על חפותו עד הסוף. בעז"ה נעשה ונצליח".

ח"כ כץ התייחס אף הוא. "אני מברך את יו"ר הליכוד בנימין נתניהו על הודעתו שימשיך להנהיג את הליכוד והמחנה הלאומי. נתניהו קיבל החלטה אמיצה, וכפי שהבטחתי כולנו מתייצבים לצדו ומגבים אותו בהחלטתו. נמשיך לפעול ביחד להפלת הממשלה המסוכנת הזאת ולחזרת הליכוד לשלטון".

לחצו כאן להצטרפות לקהילת הוואטסאפ השקטה שלנו ותקבלו את כל העדכונים לפני כולם

המכללה לחיים1
עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
המכללה לחיים1

כתבות נוספות

שתף :

רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום