המשטרה טרם סגרה את תיק התקיפה של סילמן

הדיווחים על סגירת התיק גרמו לסילמן להרים טלפון לחוקר ולנזוף בו על שהדברים פורסמו.

Artboard 22 copy 12
עידית סילמן
צילום: פלאש 90.

מעט יותר מחודשיים לאחר שטענה כי הותקפה באלימות בתחנת דלק, הופיעו פרסומים בליל אמש(שבת) כי המשטרה החליטה לסגור את התיק מחוסר ראיות לכאורה.

כזכור, לפני קצת יותר מחודשיים, סילמן עוררה סערה כשטענה כי היא הותקפה פיזית בתחנת דלק. סילמן סיפרה: "לפני שבועיים היה לי מקרה חד-פעמי, שבן אדם הטיח אותי לרכב. הוא תפס אותי אחרי שתדלקתי בתחנת דלק במודיעין, והטיח אותי פיזית לרכב".

סילמן הוסיפה אז: "הבנתי כמה מילים יכולות להיות מסוכנות. באותו רגע הבנתי שאני שמה את הכול בצד ושאנחנו מעבירים תקציב". בתכנית 'אולפן שישי', דווח כי במשטרה אומרים ששיתוף הפעולה מצידה של סילמן בעניין היה "מוגבל". עוד ציינו במשטרה שסילמן אמרה בעדותה "רק מה שהיה לה נוח לומר, מילה לא מעבר לכך". הדברים של סילמן עוררו חשד בנוגע לאמינות של הסיפור, רבים סברו כי כיצד יתכן ומקרה אלימות חמור כמו שתיארה לא הוגש למשמר הכנסת ולמשטרת ישראל. למרות שהתבקשה להציג ראיות, סילמן לא הציגה כאלה.  בתגובה לידיעות פורסמה בחדשות N12 שיחה שקיימה הח"כית עם אחד החוקרים  כשהיא נוזפת בו "מי במשטרה מוציא הודעות? אף אחד לא שאל אותי". במשטרה עדכנו כי התיק בניגוד לפרסומים בתקשורת טרם נסגר.

לחצו כאן להצטרפות לקהילת הוואטסאפ השקטה שלנו ותקבלו את כל העדכונים לפני כולם

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
המכללה לחיים1

כתבות נוספות

שתף :

רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום