הסיכויים לעסקת טיעון במשפט נתניהו-קטנו

עו"ד דבורין: "המחנה הלאומי צריך להתחיל להיערך למלחמה במערכת אכיפת החוק ובשלטון הפקידים גם ללא נתניהו ולהיערך ליום שאחריו".

Artboard 22 copy 12
ביבי נתניהו
צילום: יונתן זינדל, פלאש 90.

למרות שבתחילת השבוע היה נראה כי משפט נתניהו קרוב לסיומו עם חתימת עסקת הטיעון, היום נראה כי הסיכויים לכך ירדו. לאחר שהיועץ המשפטי אביחי מנדלבליט נפגש עם חברי צוות התביעה בתיקי האלפים, דווח כי הוא מתכוון להתעקש כי נתניהו יודה בקבלת טובות הנאה מבעל השליטה בבזק לשעבר, שאול אלוביץ', ומתן הוראה להיטיב עמו. תנאי נוסף הוא הודאה בכך שהורה למנכ"ל משרד התקשורת לשעבר, עד המדינה שלמה פילבר, לקדם את ענייניה של בזק. בסביבת היועץ העריכו כי נתניהו יתקשה להסכים לתנאים אלה. מנדלבליט גם מנדלבליט מבקש להחמיר את העונש משלושה עד שישה חודשי עבודות שירות לשבעה עד תשעה חודשים.

לאורך כל העת נתניהו ממשיך בפגישות עם פרקליטיו במטרה לבדוק את האפשרות לעסקת טיעון, אבל גם שם ההערכה היא כי הסיכויים נמוכים מאוד.

עו"ד מיכאל דבורין היועץ המשפטי של הליכוד לשעבר מגיב:

"אני סמוך ובטוח שפרקליטיו של נתניהו כמו גם ראש הממשלה לשעבר בעצמו יודעים יודעים לכלכל היטב את סיכוייהם וסיכוניהם בהליך המשפטי וככל והם סבורים שההצעה שניתנה לנתניהו היא לא מספיק טובה ומשתלמת ההליך צריך להמשך והאמת צריכה להתברר." עם זאת הוא הוסיף: "המחנה הלאומי צריך להתחיל להיערך למלחמה במערכת אכיפת החוק ובשלטון הפקידים גם ללא נתניהו ולהיערך ליום שאחריו, לא ניתן להסתמך רק על אדם אחד".

לחצו כאן להצטרפות לקהילת הוואטסאפ השקטה שלנו ותקבלו את כל העדכונים לפני כולם

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
המכללה לחיים1

כתבות נוספות

שתף :

רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום