שלג ברחבי ישראל

שלג ירד הלילה בצפון ומרכז הגולן, צוותי נתיבי ישראל יחד עם צוותי המועצות, פילסו את הכבישים וישנן חסימות משטרתיות בצמתים.

Artboard 22 copy 12
צילום: מאור קינסבורסקי, פלאש 90.

 

שלג ירד הלילה בצפון ומרכז הגולן, צוותי נתיבי ישראל יחד עם צוותי המועצות, פילסו את הכבישים וישנן חסימות משטרתיות בצמתים. מהמועצה האזורית גולן נמסר לתושבים כי התקיימה התייעצות בין ראש המועצה לשירותי החזאות וגורמי הביטחון, והוחלט שבתי הספר יישארו היום סגורים, ויש להימנע מהסעות מהיישובים. בשל חשש לשכבת קרח עבה הנמצאת תחת מעטה השלג כמו כן קיים חשש מכמויות בוץ וסחף על הכבישים. שלג ירד גם במועצה האזורית בבנימין. כביש 60 נפתח בשעה זו והתנועה מתאפשרת אך בזהירות. מורגש עומס. ביישובי גוש שילה יש עדיין הצטברות משמעותית של קרח. חלק מהכבישים שם חסומים ויפתחו בהמשך),התחבורה הציבורית שם תחזור בהדרגה. יש להתעדכן באתר ובמוקד משרד התחבורה.

מעיריית ירושלים נמסר מערך פיזור המלח תיבל את העיר אתמול ב-50 טונות (!), וכי הלימודים יחלו היום בשעה תשע. אך בנתיים בבירה לא הגיע השלג כפי שצפו. מבחינת כמות המשקעים השנתית, בצפון עברנו את הממוצע השנתי לתקופה המקבילה, ואנחנו עומדים על 105%, וצפויים ממטרים נוספים במהלך השבוע הבא.

 

מהשרות המטיאורולוגי נמסר כי מזג הארוויר היום(חמישי):

מעונן חלקית עד מעונן. במהלך הבוקר בהרי הצפון והמרכז יתכן קרח על הכבישים, קר מהרגיל לעונה. הלילה: מעונן חלקית, חשש מקרה באזורים המועדים.

 

ביום שישי– בהיר עד מעונן חלקית. בבוקר חשש מקרה באזורים המועדים. תחול עליה קלה בטמפרטורות אך עדיין קר מהרגיל לעונה

ביום שבת– בהיר עד מעונן חלקית , בהרים תחול עליה קלה נוספת בטמפרטורות.

ביום ראשון– מעונן חלקית עד מעונן. בצפון הארץ יחל לרדת גשם לפרקים. הגשם יתחזק ויתפשט בהדרגה למרכז הארץ. בחרמון יתכן שלג. ינשבו רוחות ערות. הטמפרטורות יהיו ללא שינוי ניכר.

 

לחצו כאן להצטרפות לקהילת הוואטסאפ השקטה שלנו ותקבלו את כל העדכונים לפני כולם

המכללה לחיים1
עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
המכללה לחיים1

כתבות נוספות

שתף :

רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום