'הפגנת המאה'-אלפי משתתפים בהפגנות מחאה ברחבי הארץ

במאה צמתים וגשרים ברחבי הארץ התקיימו אמש (שלישי) הפגנות של פעילי המחנה הלאומי נגד הממשלה.

Artboard 22 copy 12

 

ב-100 צמתים וגשרים ברחבי הארץ התקיימו אמש (שלישי) הפגנות של פעילי המחנה הלאומי נגד הממשלה ונגד הפגיעה בדרך ובערכים של מדינה יהודית. על פי המארגנים, למעלה מ20,000 איש מכלל המגזרים הגיעו להפגין, ביניהם גם עשרות חברי כנסת ואישי ציבור.

מארגני ההפגנה מסרו, "אנחנו מודים לעם ישראל שהתאחד הערב מדן ועד אילת למען מטרה חשובה. אובדן הערכים והדרך של הממשלה מהווה סכנה ממשית לקיומה וזהותה של המדינה, ולכן אנחנו חייבים לצאת לרחובות. אנשים מכל הקשת הציבורית התחברנו כאחד בכל הצמתים והגשרים ברחבי הארץ כמקשה אחת נגד התנהלותה של ממשלת ישראל. אנו מודים לציבור הרחב שהצביע ברגליים כדי להזדהות עם המאבק. הממשלה שוכחת שאנחנו מדינה יהודית ודמוקרטית, שאבות אבותינו נלחמו להקימה, וכולנו אמרנו בקול ברור שאין לגיטימיות לממשלה הזאת. המחאה תמשיך לגדול ולצבור תאוצה עד שהממשלה הרעה תיפול"

יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר, השתתף בהפגנות במספר מוקדים, בין היתר בחולון, בת ים, ראשל"צ, פתח תקווה ות"א. "משמח לראות שעם ישראל מתעורר ויוצא לצמתים ולגשרים בכל רחבי מדינת ישראל להפגין נגד הממשלה הרעה הזו, ואין לי ספק שבסוף אנחנו ננצח, כי אנחנו חייבים לנצח. למען הילדים שלנו, שיוכלו לחיות במדינה יהודית", אמר בן גביר.

במקביל להפגנות האלה יזם ראש מועצת שומרון יוסי דגן שנמצא בבידוד הפגנת ענק בזום, לטובת כל המבודדים והחולים שלא יכולים להתייצב בהפגנות בשטח. בהפגנה נשאו דברים הרב שמואל אליהו רבה של צפת, הרב אליקים לבנון ראש ישיבת אלון מורה, חברי הכנסת בצלאל סמוטריץ' (הציונות הדתית) ומיקי זוהר (הליכוד), יוסי דגן וראשי מועצות נוספים.

הרב שמואל אליהו אמר: "אני מאוד שמח שיש הרבה אנשים שאוהבים את עם ישראל , את ארץ ישראל והמדינה ,מפגינים בצמתים ומתפללים בכותל כדי שתהיה לנו מדינה יהודית. זה דבר חשוב. זה כואב לנו ובדמנו ובנשמתנו. כל הכבוד למי שיוצא בערב הזה להפגין למען מדינה יהודית, כדי שתהיה שבת, גיור, כשרות והתיישבות כמו שצריך, וכדי שלא ימכרו את המדינה לשונאינו. חשוב שתהיו שותפים בהפגנה הזאת, יש בזה אפקט והשפעה לשנות את המציאות"

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן אמר, "אנחנו נמצאים בימים קשים מאוד. דבר אחד שיצא טוב זו ההבנה שאנחנו עם אחד. אותה ממשלה שאישרה חשמל לבדואים באותו יום, כנגד כל מוסר אנושי, לקחה את עגלת החשמל מחומש. הממשלה הזו נכשלת בכל המבחנים גם בשומרון וגם בנגב, ונלחמת בעם שלה במקום באויבים שלה. הפנים הבולטות של הממשלה הם יאיר גולן ועומר בר לב ודברי השיטנה שלהם. הם הצהירו שהם הקימו ממשלת ריפוי, והפכו לממשלת פינוי. ממשלת האיחוי הפכה לממשלת השנאה בחסות יאיר גולן. שנאה לכל מה ששונה ואחר, ואנחנו נמצאים כאן ביחד ואנחנו אומרים לממשלה, תתחלפי. אלפי היהודים שנמצאים בגשרים ובצמתים הראו שעם הזה ראוי למשהו אחרי ויביא משהו אחר. לעולם לא נתייאש ואנחנו ננצח בעז"ה".

 

צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90.

לחצו כאן להצטרפות לקהילת הוואטסאפ השקטה שלנו ותקבלו את כל העדכונים לפני כולם

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
המכללה לחיים1

כתבות נוספות

שתף :

רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום