יאיר לפיד משתלח במפלגת הציונות הדתית

לפיד אמר כי הציונות הדתית היא מפלגה אנטי ציונית, כמו בל"ד.

Artboard 22 copy 12

 

שר החוץ יאיר לפיד נשאל אתמול (שני) בפתח ישיבת סיעת יש עתיד מדוע הגיש ערר על חוק האזרחות שאושר בוועדת השרים, וכך הוא ענה: "אני מאד בעד חוק האזרחות. תמכתי בחוק גם מהאופוזיציה, אני בעדו ברמה הציונית ואני בעדו ברמה הביטחונית. אבל אני לא רוצה שהחוק הזה יובל ע"י מפלגה אנטי ציונית", הכוונה למפלגת הציונות הדתית של בצלאל סמוטריץ'. הוא אף המשיך והשווה את הציונות הדתית לבל"ד באומרו: "כמו שלא הייתי מסכים שמפלגת בל"ד יובילו את חוק האזרחות, אני לא מסכים שהמפלגה של בן גביר תוביל את חוק האזרחות".

ח"כ סמוטריץ' הגיב: "מבחינתו של לפיד הציונות הדתית מספיק טובה כדי למלא את בתי העלמין הצבאיים אבל היא לא מספיק ציונית כדי להעביר איתה את חוק האזרחות. בטח לא ציונית כמו התנועה האיסלמית שאיתה הוא כרת ברית. ואת האיש הנאלח הזה, שמשווה את הציונות הדתית לבלד, בנט ושקד ואורבך הולכים להפוך לראש ממשלה. עכשיו תראו, מול כל פוליטיקאי אחר הייתה נדרשת כאן תגובה עניינית חריפה שמגנה את החוצפה, הצביעות ואבדן הדרך. אבל מול לפיד אין שום ערך להתייחסות רצינית. מדובר באיש שהוא במחולל קלישאות נבוב שאין שום משמעות לשום מילה שהוא מוציא מהפה."

יו"ר "עוצמה יהודית" ח"כ איתמר בן גביר הגיב לדברי לפיד: "אמא ז"ל שפעלה באצ"ל, נעצרה על ידי הבריטים והייתה קצינה בצה"ל ואבא ז"ל שלחם במלחמות ישראל מתהפכים בקברם כאשר הם שומעים את השותף של תומכי הטרור ומי ששירת בעיתון "במחנה", מכנה אותי ואת כל אנשי הציונות הדתית לא ציונים. בנט – זה השותף שלך".

 

 צילום: יונתן זינדל, פלאש 90.

לחצו כאן להצטרפות לקהילת הוואטסאפ השקטה שלנו ותקבלו את כל העדכונים לפני כולם

המכללה לחיים1
עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
המכללה לחיים1

כתבות נוספות

שתף :

רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום