"שנהיה לראש"- איך תבחרי כיסוי ראש נכון

הסטייליסטית ברוריה ברטלר על השילוב המושלם בין הלכה לנראות.

פאנזינג יום חמישי

 

כיסויי ראש זו אומנם מצווה הלכתית, ויחד עם זה פריט לבוש שאמור להשתלב עם הרצון שלנו כנשים להיראות יפות ומטופחות. איך משלבים בין ההלכה לבין הנראות? ברוריה ברטלר , מייסדת שיטת הסטיילינג הריגשי, על השילוב בין ההלכה לנראות.

 

איך אדע מה נכון לי יותר , מטפחת או כובע?

 

מה שנכון לשים, זה מה שאני מרגישה שנכון לי לשים. בואי נזקק לרגע את כל מה שיש היום. עכשיו, יש נצנצים, שילובי צבעים, אך מה אם אני אדם שקט?,כזה שאוהב קשירה מאוד מסוימת? או רוצה לשמור על מהלך מאוד אסוף ושקט? אני חייבת להיות כמו כולם? לא!.  אני צריכה להקשיב לצורך הפנימי שלי ואיך אני רוצה למסור את זה החוצה, וזה מבחינתי הכלל. כובע זה הסיפור שלך? מטפחת עדינה זה הסיפור שלך? תניחי בצד את הנצנצים. רעש ושמחה ודרמה זה הביטוי שלך? תמצאי אותו.

 

מה לגבי השייכות המגזרית שמתבטא בסגנון לבוש מסוים באזורים מסוימים? האם עדיין עלי לשמור על הייחודיות?

 

באופן כללי אני מאמינה שהדרך שלנו להתלבש בעולם היא לשמור על הייחודיות שלו ולא להיות עדר, עכשיו כולן קושרות ככה גם אני אקשור ככה. ומה אם אני לא מסתדרת עם זה? וזה לא מתאים לי לפנים? כל הזמן לחזור פנימה , זו הדרך היחידה להתלבש.

 

ומה מבחינת ההתאמה למבנה הפנים?

 

חשוב להקשיב לכללים,.למשל, לפנים רחבות, כדאי לקחת את הקשירה לחוויה שממשיכה את הפנים. לא יותר מידי רחב כי אז הרחבתי. אם הפנים מאוד ארוכות, אז, אני לא אני אקשור קשירה מאוד ארוכה, כי אז זה יוצר חוויה של אורך. לפנים אובאליות אפשר גם וגם.אחרי זה מגיע הביטוי שלי, אילו צבעים נכונים לי.

 

מה לגבי התאמת צבע, האם כיסוי הראש צריך להיות מנוגד או תואם לחלק העליון?

 

אני אומרת לגזור צבע ולהניח אותו בחלק העליון. למשל היום אני עם נעליים צהובות, אז סגרתי על כובע צהוב. להיות מתוך הקשבה , מה אני רוצה לספר לעולם.

 

הכנסו לראיון המלא עם רביטל מאזוז.

לחצו כאן להצטרפות לקהילת הוואטסאפ השקטה שלנו ותקבלו את כל העדכונים לפני כולם

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
המכללה לחיים1

כתבות נוספות

שתף :

רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום