מנכ"ל התאחדות בעלי האולמות: "שר הבריאות מרמה אותנו ואת הציבור ולכן הגשנו תלונה". 

"יו"ר ההתאחדות נועם לוי הלך למשטרה והגיש נגדו את התלונה הזו כי הוא אומר אין סגר, לא מגיע פיצויים למי שאין סגר אך מנגד יש סגר".

אולמות

 

 

 

מי שרואה את הקניונים, מקומות הבילוי ואולמות האירועים בשבועיים האחרונים, מבין שלמרות ההחלטה שלא ללכת לסגר, ישראל נמצאת עמוק בתוצאות עגומות כתוצאה ממדיניות הממשלה. קניונים הופכים להיות ריקים מאדם, מקומות הבילוי די ריקים, אנשים פחות מגיעים לעבודתם, תלמידים נעדרים מבתי הספר, יש שיגידו סגר דה-פקטו. אחד הענפים הפגיעים מהמצב הם בעלי האולמות, שבימים האחרונים לקחו צעד קדימה, והגישו תלונה במשטרה נגד שר הבריאות ניצן הורביץ. אבירם אלון, מנכ"ל התאחדות בעלי האולמות התארח בתוכנית האקטואליה של נועם זיגמן, בערוץ TOV.

 

מה שלומכם בימים אלו?

 

 

לא טוב, לעומת מה שהתקשורת מנסה לצייר ומה שבכירי המדינה מתראיינים בתקשורת בצורה כזו או אחרת אנו בפועל במצב מאוד בעייתי . מצד אחד באים ואומרים לנו אתם יכולים לעבוד אין לכם שום הגבלה, ומצד שני שר הבריאות מתראיין ואומר בעצם שלא ממליץ ללכת להתקהלויות מעבר לזה שהוא ממליץ לא ללכת להתקהלויות, יצא מסמך רשמי של משרד הבריאות שממליץ לבכירי משרד הבריאות והענפים הקשורים במשרד הבריאות, לא ללכת לאירועים. המצב בפועל מייצר איזה שהיא אסקלציה שגורמת לאזרחים עצמם לחשוש מלהגיע לאולמות וגם בעצם למצב עצמו לייצר איזה שהוא סגר בלי שהם הגדירו את זה כסגר.

 

 

דה פקטו, יש ביטול של אירועים?

 

 

חד משמעית, רואים ביטולים מעבר לסתם לדוגמא אתמול דיבר איתי בעל אולם אירועים שבפברואר התבטלו לו 17 אירועים, ומה יהיה במרץ ואפריל. כבר רואים את ההשפעות מעבר לזה גם מצב שבו הכמויות הצטמצמו, מ 400-500 מלפני הקורונה עד לכמויות של 200-250 אנשים , בגלל המצב הנוכחי אנשים פשוט בוחרים לא להגיע לאירועים וזה מייצר מצב שהרווחיות נפגעת.

 

תלונה במשטרה זה גימיק או משהו אמיתי?

 

 

התלונה הגיע מהנקודה שבעצם שר הבריאות מרמה את הציבור, יו"ר ההתאחדות נועם לוי הלך למשטרה והגיש נגדו את התלונה הזו כי הוא אומר אין סגר, לא מגיע פיצויים למי שאין סגר אך מנגד יש סגר, דפקטו הוא מרמה אותנו ואת הציבור ולכן הגשנו תלונה.

 

 

 

צפו בראיון המלא עם אבירם אלון.

לחצו כאן להצטרפות לקהילת הוואטסאפ השקטה שלנו ותקבלו את כל העדכונים לפני כולם

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

כתבות נוספות

שתף :

רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום