"צריך למצות את הדין עם העבריינים שפגעו במזרחי"

עו"ד המייצג את חיים מזרחי: חיים סובל גם מכאבים פיזיים במקומות שהלמו בו והיכו אותו וגם מצלקות נפשיות.

Artboard 22 copy 12

 

 

בשבוע שעבר חיים מזרחי נעצר ע"י בלשים בשעה שהעיר להם על פגיעה ברכב בשכונה החרדית גאולה בירושלים. "באתי לעזור לאישה שפגעו ברכבה ומצאתי את עצמי במעצר עד למחרת", הוא סיפר. המעצר הזה לווה בהשפלה, באלימות ובפגיעה קשה בו. אתמול המחלקה לחקירות שוטרים חקרה את הבלשים, במקביל נערכים להגשת תביעה אזרחית נגד הבלש והבלשית שעצרו ושלטענתו הפעילו אלימות. אנחנו עם עורך דינו של חיים.

 

קודם כל, מה מצבו של חיים?

 

חיים אחרי האירוע הכואב והמצמרר הזה סובל גם מכאבים פיזיים במקומות שהלמו בו והיכו אותו ולפי דעתי יותר מבחינה נפשית חש לא בטוב ומעורפל, מבולבל, מתקשה לישון. אתמול לצורך העניין היה לו אירוע משפחתי שאחותו באה בברית האירוסין והוא היה שם כמה דקות ונאלץ לחזור הביתה כשהוא לא יכל לסבול את ההמולה שהיתה שם.

 

 

הוא מקבל טיפול רפואי נפשי?

 

 

אנחנו במגעים עם גורמים רפואיים גם בפן הנפשי, זה מה שהוא מבקש, אתה יודע לפעמים נפשי זה דבר יותר מורכב וארוך מדבר שהוא גופני.

 

 

העובדה שאתמול נחקרו שלושה מהשוטרים באזהרה גם על עצם המקרה גם בחשד לשיבוש הליכים זה משהו שאותך מרגיע או שאתה עדיין לא תולה בזה תקוות?

 

 

עצם זה שנחקרו ומתקיימת חקירה במח"ש זה אומר שמבחינה פורמלית הדברים נעשים. מצד שני אני לא רואה דרך שזה לא ייעשה וצריך לראות שאכן יש תוכן למילים האלה וזה לא מן השפה ולחוץ. נראה שאכן נותנים מהות להליך הזה וממצים את הדין עם אותם עבריינים.

 

 

 

 

 

 

אני מבין שהיה אמור להיות מחר יום שלישי דיון שהמשטרה ביקשה לשחרר אותו בתנאים, בסופו של דבר המשטרה החליטה לחזור בה והיא מושכת את הערעור הזה נכון?

 

 

 

אכן, אתמול התקבלה בקשה על ידי המשטרה שהיא ביקשה למשוך את הערר שהגישה, מעשה שאפשר לקרוא לו טיפ טיפה של הגיון בכל מול השדים שמתנהל סביבו מהרגע שהתנהגו באלימות כלפיו. מקווה שזה באמת משהו שמראה על דרך שהם תופסים את עצמם ומבינים את המשמעות ולא שיקולים כאלה ואחרים לאור ההד התקשורתי שנעשה במעצר הזה, ולאחר מכן זה שהיא הגישה ערר הקפיץ הרבה חברי כנסת.

 

צפו בראיון המלא עם עו"ד צחי.

לחצו כאן להצטרפות לקהילת הוואטסאפ השקטה שלנו ותקבלו את כל העדכונים לפני כולם

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
המכללה לחיים1

כתבות נוספות

שתף :

רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום