קליפ של נשות השומרון לזכרה של אסתר הורגן הי"ד

מפיקת השיר: "ראיתי אישה מקסימה ומלאת חיים בסרטים שלה, אמרתי לעצמי, שהשיר צריך לבוא ממקום שמח לבטא את האימהות והמקום השמח שלנו".

Artboard 22 copy 12

 

לפני כשנה התבשרנו על רצח אכזרי של אישה שיצאה לרוץ ביערות ליד ביתה- מותה של אסתר הורגן הי"ד זעזע את עם ישראל והשאיר טעם רע ומר של תסכול וזעם על מוות מיותר של יהודייה רק כי היא יהודייה- בארץ ישראל. לכבוד יום השנה לזכרה יצאו להקת הלל של נשות השומרון בניהולה של מרב ברנר עם שיר וקליפ לזכרה. שרון רוטר שוחחה עם ברנר- זמרת ויוצרת מנהלת מוזיקלית של להקת הלל, על תהליך היצירה והמשמעות שלו עבור כולנו

 

ספרי לי קצת על המיזם איך הוא התחיל

 

זה התחיל בידיעה הנוראית באותו יום שעשה לנו זעזוע , איך יכול להיות שככה יצאה אישה לדבר הכי פשוט מהבית וכך קרה לה. אותי זה ליווה, עד שפנתה אלי יפעת חן שהזדעזעה מהמקרה הזה, וראתה את  המילים של רחלי ראובן ופנתה אלי.

 

רחלי ראובן כתבה את זה ספציפית לדבר הזה?

 

זה היה שם קודם. והיא חשבה על להקת הלל שיכולה לבצע את זה . זה שיר שרחלי ערכה אותו מחדש. כשזה היה מוכן הבאתי את זה ללהקה שיהיו שותפות לבחירה. דיברנו על אסתר ז"ל ועל המשמעות. מראש הרגשתי שלא בא לי להתעסק עם שיר של סרטי זיכרון. אך כשראיתי את אסתר ז"ל, אישה מקסימה ומלאת חיים בסרטים שלה, אמרתי לעצמי, שזה צריך לבוא ממקום שמח. זה צריך לבטא את האימהות והמקום השמח שלנו.

התחלנו עם שיר לזכרה וכשזה לא התרומם להמשך אמרתי לעצמי שצריך גם קליפ. אגף יישובים בשומרון נתן לזה דחיפה יחד עם תרבות יהודית – השכלה גבוהה.המתנ"ס עזר לנו מאוד בתהליך.

 

כמה זמן לקח מהרעיון עד הביצוע?

 

לקח זמן עד שזה היה מתוקצב ואז הדברים קרו מהר.

 

לא היה מלחיץ לצלם בבית שלה?

 

יהודית פסל שכתבה את התסריט הציעה את זה, בהתחלה זה לא הסתדר לי. ואז הרגשתי שזה ממש נכון.

 

צפו בראיון המלא עם שרון רוטר.

 

הקליפ של מרב ברנר תרקוד:

 

 

הקליפ לזכרה של אסתר הורגן ז"ל:

 

 

לחצו כאן להצטרפות לקהילת הוואטסאפ השקטה שלנו ותקבלו את כל העדכונים לפני כולם

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

כתבות נוספות

שתף :

רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום