נקבע מותם של שני טייסי המסוק.

לאחר מאמצי החייאה נקבע מותם של שני הטייסים, סגן-אלוף ארז שחייני ז"ל ורב-סרן חן פוגל ז"ל.

Artboard 22 copy 12

אמש בסביבות השעה 21:00 התרסק סמוך לחופי חיפה מסוק ימי מדגם "עטלף", עליו היו שלושה אנשי צוות, קצין סיור מוסק ושני טייסים.  אנשי צוות המסוק חולצו על ידי לוחמי ילת״ם, לוחמי שייטת 13, לוחמי 669 וכוחות שיטור ימי שהעניקו לטייסים טיפול ראשוני. קצין הסיור נפצע באורח בינוני ופונה לבית החולים רמב"ם. לאחר מאמצי החייאה נקבע מותם של שני הטייסים, סגן-אלוף ארז שחייני ז"ל ורב-סרן חן פוגל ז"ל.

אלוף עמיקם נורקין, מפקד חיל האוויר, הורה על קרקוע מערך ה"עטלף" וכן על עצירת טיסות אימונים בחיל האוויר. בנוסף, מינה מפקד חיל האוויר צוות חקירה בראשות אלוף משנה ט'. נציין כי כוחות החילוץ חיפשו כשעתיים אחר שני הטייסים, כשבסופן איתרו וחילצו אותם.

בפוסט מרגש אשר כתבה שולי מועלם (ליכוד) שאיבדה את בעלה הראשון, סגן אלוף משה מועלם ז"ל באסון המסוקים בשנת 1997, היא מספרת על תחושת האובדן ברגע ששמעה על האסון אמש (ב'):

‏"לא יודעת אם אצליח להעביר את התחושה מהרגע ששמעתי על ההתרסקות של המסוק הערב לא היה לי אויר ולא הצלחתי לנשום כל הגוף שלי היה מכווץ מחכה ואז הגיעה ההודעה – שני טייסים של חיל האוויר, קצינים בדרגת סא״ל וסרן, נהרגו בתאונת מסוק העטלף במהלך טיסת אימון. הודעה נמסרה למשפחות. בכי גדול צער בלתי נתפס על ההרוגים ושבר בלב על המשפחות . זה אף פעם לא עובר הכאב הזה."
קרדיט צילום: דובר צה"ל.

לחצו כאן להצטרפות לקהילת הוואטסאפ השקטה שלנו ותקבלו את כל העדכונים לפני כולם

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

כתבות נוספות

שתף :

רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום