מנהל מוסדות הבאבא סאלי לשעבר: "אחרי אירוע מירון המדינה הבינה שצריך שינוי"

"ממונה הקורונה הגיע לביתו של בנו של האדמו"ר הבאבא סאלי וביקש להתחשב בביטול ההילולה, אך כשנשאל לגבי ביטול של אירועים אחרים לא הייתה לו תשובה" .

Artboard 22 copy 12

כשיש אירוע עם סממנים דתיים מסורתיים ,למישהו שם זה פחות חשוב.

 

ד' בשבט הוא יום ההילולא של הרב ישראל אבוחצירא זכר צדיק וקדוש לברכה, וכפי שרובינו מכירים בשם הבאבא סאלי. בשבוע שעבר צפה ביקורת נוקבת מקיר לקיר כלפי המשטרה שהחליטה למנוע את ההילולא, ביום שאחריי פרסום ההודעה, חזרה בה המשטרה, וההילולא תתקיים. על ההיערכות לקראת ההילולא ומה שצפוי שוחח נועם זיגמן עם מי שהיה מנכ"ל מוסדות הבאבא סאלי בנתיבות, ויועץ תקשורת ואסטרטגיה בהווה, גואל ועקנין.

 

מה מתוכנן ביום ההילולה בנתיבות?

 

בימים האחרונים התחלתי להבין ולראות כמו כל עם ישראל שיש דרישות של המשפחה ומשרבבים לכאן את סוגיית הקורונה, בטח לאור העובדה ששאר האירועים במדינה לא מתבטלים, כמו משחקי ספורט וחגיגות הסילבסטר. ממונה הקורונה הגיע לביתו של בנו של האדמו"ר הבאבא סאלי ומבקש להתחשב בביטול ההילולה, אך כשנשאל לגבי ביטול של אירועים אחרים לא הייתה לו תשובה. מה שמראה שכשיש אירוע עם סממנים דתיים מסורתיים ,למישהו שם זה פחות חשוב.

 

זה החזיר אותך לימים שהיית מנכ"ל ולא הייתה קורונה ולא רצו לקיים את האירוע?

 

גם בתקופתי היו מגבלות בטיחותיות, אף אחד לא רוצה להכיל אירוע כמו שהיה במירון. לכן עושים מה שצריך. הייתה שנה שהגיע מפקד חדש לנתיבות והחליט להחמיר עם דרישות האבטחה שהקפיצו את העלויות.

 

אני מסתכל על הודעת המשטרה, והם מבהירים כי למרות האישור, לא תותר כניסת קהל לציון אלא רק למתחם סביב, ובהתאם להגבלות הקורונה, איך זה עומד להתבצע?

 

אחרי אירוע מירון המדינה הבינה שצריך שינוי. בניגוד לציון של רשב"י, פה אין אפשרות שאנשים עוברים באותו פתח. נכנסים ויוצאים מאותו מקום. ציון הבאבא סאלי רק עשרים אחוז בנוי. כל השאר תחת כיפת השמיים וכל השאר אלה אזורי רוכלות ומזכרות.

 

צפו בראיון המלא עם גואל ועקנין.

לחצו כאן להצטרפות לקהילת הוואטסאפ השקטה שלנו ותקבלו את כל העדכונים לפני כולם

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
המכללה לחיים1

כתבות נוספות

שתף :

רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום