ממשלת כל אזרחיה?

כל יום שממשלת השמאל ותומכי הטרור עומדת על תילה – משהו מוסיף ונסדק פה במדינה.

Artboard 22 copy 12

 

מאת: יהודה ולד

ההחלטות והרפורמות שמובילה ממשלת ישראל משקפים פגיעה אנושה בזהותה היהודית של המדינה וביצירת פירוד בחברה הישראלית. הסטטוס קוו – אותה הסכמה לאומית רחבה יצרה פה את האיזונים הנדרשים לחיים המשותפים, אכן, במשך שנים היו ניסיונות רבים לפגוע באותה הסכמה בעיקר על ידי גורמי שוליים במערכת הפוליטית ועל ידי ארגוני שמאל קיצוני הממומנים על ידי הקרן החדשה לישראל, בעזרת כסף רב הם הפעילו לחצים כבירים בעיקר דרך בית המשפט העליון לקעקע את עולם התורה והמסורת במדינה, להחליש את הרבנות הראשית, לתת דריסת רגל לרפורמים, למנוע מאנשים שומרי תורה ומצוות לשמור על אורח חייהם ועל המדינה לשמור על זהותה. ארגוני שמאל קיצוני עסקו בהשחרת לוחמי צה"ל הגיבורים, ההתיישבות והמתיישבים וקידמו את חלוקת הארץ והקמת המדינה הפלסטינית. אך הפעם כל זה לא קורה בדלת האחורית אלא נכנס אחר כבוד על שטיח אדום בכנסת ישראל.

"השר לביטחון פנים עמר ברלב עסוק במאבק שקרי באלימות המתנחלים שלא באמת קיימת"

 

מרב מיכאלי כשרת התחבורה הודיעה על כוונותיה לאפשר תחבורה ציבורית בשבת, אביגדור ליברמן כשר אוצר מקדם רפורמות בכשרות ובגיור נגד גדולי ישראל באמצעות יוליה מלינובסקי שמנהלת את ועדת ענייני הדת במדינה. זה ענין של זמן עד שיותרו פה ברית זוגיות ונישואין שלא על פי ההלכה היהודית .הוקם אגף רפורמי במשרד התפוצות מה שיחזק משמעותית את כוחם על ידי העברת תקציבים , בנוסף מקודמת על ידי גלעד קריב ההחלטה שנעצרה בעזרת גדולי ישראל בזמנו – לחלק את הכותל לרפורמים. בהסכם עם מפלגת רע"מ ומנסור עבאס הוסכם על הכשרת הבניה ערבית הבלתי חוקית בנגב והעברת 50 מיליארד ש"ח לקופתו הפרטית שישמשו ככל הנראה לתמיכה בטרור כפי שמשתקף בפעילות מפלגתו עד כה. השר לביטחון פנים עמר ברלב עסוק במאבק שקרי באלימות המתנחלים שלא באמת קיימת אבל מסייעת לו ליצור דה לגיטימציה לחלוצים יקרים. ובני גנץ עסוק בלהרוס התיישבות יהודית ביהודה ושומרון ובמקביל להכשיר בניה פלסטינית בשטחי סי.

 

איילת שקד שרת הפנים מקדמת בחוק החשמל הכשרת עשרות אלפי בתים ערבים בלתי חוקיים בעוד ההתיישבות הצעירה אינה מוסדרת. המעשים האלה משקפים את רוח הממשלה החדשה, רוח שמשמעותה הפיכת מדינת ישראל ממדינה יהודית למדינת כל אזרחיה. אבל מעבר לכך יש פה תהליך מסוכן נוסף של התנתקות במחנה הלאומי.

"מי הם כוחות השוליים אתם שואלים? הציבור הציוני דתי שברובו התנגד לממשלה זו"

 

נפתלי בנט, איילת שקד מדברים על ממשלת אחדות, ריפוי ותקווה רק השאלה- אחדות עם מי. ניר אורבך כתב בהתרגשות כיצד הופעה של הזמר אביב גפן גרמה לו להבין שאפשר אחרת , משמעות דבריו שאפשר לייצר שותפות עם מפלגות השמאל הקיצוני אך עם זאת כתב מנגד "חברת מופת צריכה להקיא מתוכה כוחות שוליים". מי הם כוחות השוליים אתם שואלים? הציבור הציוני דתי שברובו התנגד לממשלה זו, רבניו כמו הרב חיים דרוקמן ראשי ישיבות וישובים, כל הציבור החרדי וכל מצביעי הליכוד המסורתיים והימניים. כל אלו הם כנראה כוחות שוליים שמוקצים מן המחנה. אחדות היא רק עם תמר זנדברג ומרב מיכאלי. הקרע הזה שיצרו אנשי ימינה ותקווה חדשה הוא חמור מאוד, העדפת השותפות עם מנסור עבאס ואיתביתסאם מרעאנה על פני בנימין נתניהו, משה גפני, אריה דרעי ובצלאל סמוטריץ היא כשל ערכי ואידיאולוגי המעיד על אובדן דרך.

 

כל מי שעם ישראל ותורת ישראל חשובים לו- לא ייתן לממשלת השיסוי הזו להאריך ימים, החיבור האמיץ והאמיתי בין אנשי הציונות הדתית ,הציבור החרדי ,החילוני והמסורתי ימשיכו בכבוד ובאומץ תוך הבנת חשיבותה של המדינה היהודית. ממשלה שבנויה על שנאה ופירוד סופה להתפרק וסוף האמת האהבה והאחדות בעז"ה לנצח.

 

לחצו כאן להצטרפות לקהילת הוואטסאפ השקטה שלנו ותקבלו את כל העדכונים לפני כולם

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

כתבות נוספות

שתף :

רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום