"הם גם רצחו, גם יקבלו משכורות מהרש"פ וגם יהנו מהטוב של מדינת ישראל?"

מירב חג'אג', אמה של סגן שיר חג'אג' הי"ד, מספרת על המאבק לשלילת אזרחות ממחבלים שהייתה להם אזרחות ישראלית והם חוזרים לבתיהם כאילו לא קרה דבר

Artboard 22 copy 12
סוכנים
Nasser Ishtayeh/Flash90

המחבל כרים יונס שוחרר בסוף השבוע מהכלא והתקבל בחגיגות ובריקודים בכפר ערה שבואדי ערה, זאת למרות הוראתו של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר שהמשטרה לא תאפשר חגיגות כאלה.

מירב חג'אג', אמא של סגן שיר חג'אג' הי"ד שנרצחה לפני 6 שנים בפיגוע בטיילת ארמון הנציב, הקימה יחד עם בעלה הרצל את פורום "בוחרים בחיים". יחד הם מנהלים מאבק נגד תנאי המאסר למחבלים, נגד שחרורם ונגד התנאים שהם מקבלים לאחר שחרורם.

אחת מהפעולות שהם מקדמים בשנתיים האחרונות הוא החוק שישלול את אזרחותו של מחבל שהיה בעל אזרחות ישראלית וקיבל משכורת מהרש"פ כך שיסולק לשטחי הרשות הפלסטינית ולא יוכל להנות מתנאי החיים הטובים במדינת ישראל.

חג'אג': "מדובר במחבלים רוצחים. ברגע שהתחלפה הממשלה הבנו שזה הזמן והתחלנו ללחוץ עליהם לקדם את החוקים כי ידענו שהם אמורים להשתחרר. הם חוזרים לבית שלהם והם יסתובבו לידינו. הרוצח גר ממש ליד הבית של משפחת ברומברג. יש פה צעד הרתעתי ממדרגה ראשונה. כל הילדים הערבים בישראל רואים בו גיבור, רואים את הכבוד שהוא מקבל, איזה מסר הם מקבלים? זו הסתה ממדרגה ראשונה".

האם היא אופטימית מהצעדים של הממשלה החדשה?

צפו בראיון המלא עם הרב אביעד גדות באולפן ערוץ TOV

לחצו כאן להצטרפות לקהילת הוואטסאפ השקטה שלנו ותקבלו את כל העדכונים לפני כולם

המכללה לחיים1
עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

שתף :

רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום