אם את משפחתו לא ידע בנט להנהיג, איך ינהיג את ממשלתו?

נעם זיגמן בטור אישי על מסיבת העיתונאים של ראש הממשלה אמש.

Artboard 22 copy 12

ראש הממשלה נפתלי בנט כינס מסיבת עיתונאים בערבו של יום ראשון ודיבר אל הציבור. למי שזה הזכיר ראש ממשלה אחר, זה שהיה כאן עד לפני חצי שנה, הנה הוא לא טועה. זה הזכיר בעצם כינוס העיתונאים,אך לא בתוכן.
אם הזיכרון שלכם הוא שבנט יצא נגד מסיבות העיתונאים של נתניהו, גם בזה אתם לא טועים. איך תקף בנט את נתניהו ? "לא על כל שיחת טלפון עם בורלא עושים מסיבת עיתונאים", צעק באחד מנאומיו בכנסת נגד נתניהו.
מסיבות העיתונאים ההן כמו מסיבת העיתונאים השבוע, לא נועדו להתפארות. הן נועדו להגיע אל הציבור וכך ראוי שהעומד בראשות הממשלה יעשה. אלא שלמרבה הצער 20 הדקות של בנט, לא שכנעו. הן לא שכנעו אולי מאותה סיבה שמשפחתו של בנט לא שוכנעה לפני שבועות מספר לדבריו, ויצאו לחו"ל לחופשה.
ממנהיג מצופה לדעת להנהיג את העם, לדעת להוביל מהלכים גם בתוך הממשלה. אם את משפחתו לא ידע בנט להנהיג, איך ינהיג את ממשלתו? איך ינהיג את העם? ההחלטה לפני שבועיים להתקפל מלהביא את חוק האיכונים אל מליאת הכנסת, זה לא רק חוסר הנהגה, זה פחד מפני הפסד במליאה. כשראש ממשלה אומר לשריו השבוע שמי שמתרגש מטלפון של איזה מיליארדר שלא יבוא לפוליטיקה, ראוי לו שיקשוט עצמו תחילה.
תחילה במה שתקף את נתניהו – וממשיך בלדעת להוביל גם במחיר של עימות עם לא מעט שרים. כשמדובר בבריאות הציבור, יש דברים שקודמים. בנט שזעק בעת שישב באופוזיציה, נראה די נינוח היום אל מול גל הצונאמי שבדרך לישראל, ושכך מצא לנכון להגדירו.

לחצו כאן להצטרפות לקהילת הוואטסאפ השקטה שלנו ותקבלו את כל העדכונים לפני כולם

המכללה לחיים1
עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

כתבות נוספות

שתף :

רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום