'הנני' כאן: מה בין במבה לחזרה בתשובה?

בערב חגיגי ומרגש נפתח השבוע מחזור נוסף של קורס השליחים 'הנני' מבית ארגון 'ראש יהודי' עם 120 שגרירי יהדות חדשים, חדורים באהבת ישראל ותחושת שליחות עמוקה

Artboard 22 copy 12

 

 

5V7A4303 15V7A4263 15V7A4256 1

 

לפני מספר שנים החליטה משפחת זעירא לעזוב את היישוב 'מעלה חבר', לטובת מגורים בלב ליבה של תל אביב, בסמוך לסניף 'ראש יהודי' ומדרשת 'שושנת אביב'. מאז גדלה ההשפעה של הארגון משמעותית, כשהשיא הגיע לתפילת נעילה עם כ3000 איש בכיכר דיזנגוף. לאור ההצלחה החליטו בני הזוג להעביר הלאה מהניסיון והידע שצברו בתחום ופתחו קורס ייחודי להכשרת שליחי קירוב ליהדות, מכל רחבי הארץ.

השבוע נפתח מחזור נוסף של קורס השליחים 'הנני' המעניק הכשרה מקיפה לכל מי שמבין את גודל המשימה לקרב יהודים לאביהם שבשמים, ומוכן לקחת על עצמו את השליחות במקום מגוריו וכלפי סביבתו הקרובה. במסגרת הקורס מועברים תכנים שיסייעו לשליח להבין את האתגרים העומדים לפניו במישור האמוני, הבינאישי והמנטלי. בנוסף לכך, השליח מקבל כלים מעשיים שבעזרתם יצליח ב"ה לשבור את המחיצות ולהגיע לליבם של אחים רחוקים.

יו"ר ארגון 'ראש יהודי' ישראל זעירא הזכיר את התזמון המיוחד של פתיחת התוכנית: מספר ימים לפני חג החנוכה המסמל את ניצחון אור התורה על החושך של תרבות יוון. במהלך הערב שמעו הנוכחים דברים מפי הח"כ הטרי – הרב עמיחי אליהו שדיבר על ההשקעה הרבה שנדרשת על מנת לגשת נכון לציבור, כיצד להיזהר מ"להישאר תרנגול מתוך רצון להיות הינדיק", כשהכוונה להישמר מהשפעה רוחנית שלילית שעלולה להיגרם כתוצאה מהעיסוק.

במהלך הערב נחשפו המשתתפים לסיפורים מרגשים ומעוררי השראה על יהודים שהתקרבו לתורה ומצוות, והופתעו לגלות כי המניעים העיקריים לחזרה בתשובה הם דווקא החוויה והמפגש האישי – ולא הרצאות ושיחות עומק. באחד המקרים, כשנשאלה חבורה של חוזרים בתשובה מה גרם להם לעשות את המהלך – השיב אחד מהם "בזכות הבמבה". בתגובה לתמיהה שעלתה על פני הנוכחים הוא סיפר כי התרגש לראות ילד חובש כיפה שמכבד את אחיו בבמבה… "איפה שגדלתי", הוא הסביר "לא ראיתי דברים כאלה".

הדוברים התייחסו לכך שהציונות הדתית ממעטת לעסוק בקירוב רחוקים בניגוד לציבור החרדי, והסבירו כי קיימת תחושת חוסר ביטחון שמביאה להיסוס ולנימה מתנצלת כלפי מי שאינו שומר תורה ומצוות. כמענה לכך, ההכשרה של 'הנני' תחזק בקרב המשתתפים את תחושת הביטחון ביסודות האמונה היהודית.

התעדכנו בתוכן היומיומי שלנו רק בערוץ ToV

בתשובה 

בתשובה

5V7A4248 1                              5V7A4280 1

לחצו כאן להצטרפות לקהילת הוואטסאפ השקטה שלנו ותקבלו את כל העדכונים לפני כולם

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

שתף :

רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום