מה יקרה עכשיו לאחר פירוק השותפות בין הנדל לשקד?

הכל היה נראה בכיוון המבטיח מבחינתם, אך במהרה הבינו שהסקרים מנבאים להם כישלון צורב. מסתבר שמפלגה שמורכבת על "רק לא ביבי" לא מחזיקה מים

יגאל מלכה
play-rounded-fill

יגאל מלכה, פעיל חברתי, ימין ואחד המגישים המעולים שלנו בערוץ מגיע להסביר מה קורה עם יועז הנדל, איילת שקד והמפלגה שפירקו רק לפני רגע.

"השניים עשו קולות וכלפי חוץ למצלמות הכל היה נראה בסדר והם ניסו לשדר עסקים כרגיל – 24 שעות לאחר מכן הכל התפוצץ. יגאל טוען שכל המצע של המפלגה היה "רק לא ביבי" ולא הייתה איזושהי אידיאולוגיה גדולה ומנומקת ולכן השניים קרסו", אומר מלכה בהתייחסות להנדל ושקד.

https://old.tovnews.co.il/%d7%a8%d7%90%d7%99%d7%95%d7%9f-%d7%a2%d7%9d-%d7%91%d7%a6%d7%9c%d7%90%d7%9c-%d7%a1%d7%9e%d7%95%d7%98%d7%a8%d7%99%d7%a5/

הוא ממשיך ומסביר את כוונותיה הנסתרות מאחורי המילים. "שקד, אדריכלית ממשלת האסון" אומרת שהיא עם ביבי מצד אחד ומנגד אומרת שלא תאפשר ממשלה צרה. במילים אחרות היא הולכת למנוע הקמת ממשלת ימין. התקווה היא להביא 61 ולהקים ממשלה ושביבי ילך הביתה רק עוד הרבה זמן".

הוא לא רואה פתרון מלבד ממשלה בתמיכת המשותפת, העתק של מה שהיה כאן בשנה האחרונה. "אין קואליציה לאף אחד מהצדדים אלא אם כן יאיר לפיד יחליט ללכת עם המשותפת. עכשיו יצטרך הציבור להחליט האם הוא רוצה מה שהיה עד עכשיו או מדינה שדואגת לעם היהודי ולזהות היהודית".

לחצו כאן להצטרפות לקהילת הוואטסאפ השקטה שלנו ותקבלו את כל העדכונים לפני כולם

המכללה לחיים1
עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
אודי
אודי
1 שנה לפני

לא איילת ולא נעליים, יש משים טובות, מוכשרות ואמיתיות ממנה

כתבות נוספות

שתף :

רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום