עד כמה רחוק תלך המדינה בהרשעת גל הירש? עד מדינה עבריין מורשע

בפרשת הירש היו שותפים צמרת המשטרה והפרקליטות, כולם היו מוכנים לעשות הכל כדי למנוע את מינויו, לאחר פרסום שמו של עד המדינה, ניתן להבין עד כמה

יעל קאפח ורשאואר
גור פינקשלטיין. צילום: יונתן זינדל,פלאש90

העבריין ועורך הדין לשעבר גור פינקלשטיין – אשר נכלא על עבירות שונות ובהן קשירת קשר לרצח – הוא עד המדינה במשפטו של תת-אלוף במיל' גל הירש. פינקלשטיין מכהן כעד המדינה בפרשת "דיפנסיב שילד", ואתמול בלילה (ג') הותר לפרסום שמו. פינקלשטיין היה עורך דינם של הירש ושל כמה משותפיו במסגרת עסקיהם לפני שנים רבות.

החשדות נגד הירש החלו כאשר בשנת 2015 היה מועמד לתפקיד מפכ"ל המשטרה של השר לביטחון הפנים דאז גלעד ארדן. אלא שלאחר החשדות שעלו נגדו החליט להסיר את מועמדותו.

הירש פרסם בעמוד הפייסבוק על חשיפת שמו של עד המדינה וכתב כך, "שנים ארוכות של מאבק על הסרת צו איסור הפרסום ותוכלו כעת לראות כמה רחוק הלכו כדי לנסות להפליל אותי, עד לאן הגיעו כדי להצדיק בדיעבד את סיכול המינוי שלי למפכ״ל משטרת ישראל. זה עוד לא הכל..".

https://old.tovnews.co.il/%d7%a2%d7%95%d7%a8%d7%a4%d7%99-%d7%94%d7%a8%d7%90%d7%a9%d7%99%d7%9d-%d7%9e%d7%94-%d7%a7%d7%95%d7%a8%d7%94-%d7%9c%d7%9e%d7%99-%d7%a9%d7%94%d7%a4%d7%a8%d7%a7%d7%9c%d7%99%d7%98%d7%95%d7%aa-%d7%90%d7%99/

בחודש שעבר החליט בית משפט השלום בתל אביב לאפשר את פרסום שמו של פינקלשטיין. אך הורה על עיכוב ביצוע למשך שלושה שבועות במטרה לתת הזדמנות לפרקליטות לערער. גם פינקלשטיין וגם הפרקליטות בחרו שלא לערער. בחודש אוקטובר האחרון הוגש כתב אישום נגד הירש ושותפיו, עודד שכנאי, מיכאל בנימיני ויניב אדם, בגין עבירות מס במסגרת פרשת "דיפנסיב שילד". כתב האישום הוגש לאחר שבע שנות חקירה, והחשד לשוחד ירד ממנו. הפרקליטות גייסה את פינקלשטיין כעד מדינה בעקבות מסמכים שהביא ואשר הציגו את התנהלותם לכאורה של הנאשמים בפרשה.

נזכיר רק, פינקלשטיין הוא עבריין מורשע. לפינקלשטיין היה משרד עורכי דין מצליח בתל אביב. בשלב מסוים הוא הסתבך בחשדות פליליים והוגש נגדו כתב אישום חמור. כתב האישום כלל בין היתר סעיפים של מעורבות בקשר לניסיון רצח בן זוגה של גרושתו, מעורבות בקשר להצתת בניין הסיינטולוגיה בתל אביב ומעורבות בניסיון פגיעה במנהל האגף לרישוי ופיקוח על הבנייה בעיריית תל אביב. כתב האישום נגדו הוגש כמה שנים לאחר המעשים המיוחסים להירש ושותפיו ואין להם קשר למשפטו הקודם.

אלא שדברים אלה לא הספיקו לפינקלשטיין, במהלך הזמן בו היה במעצר, כשהתנהל משפטו הוא ביצע שורה של עבירות בהן ניסיון לשדל לרצח עדי תביעה. פינקלשטיין ניסה לשדל אסיר ששהה עמו בבית המעצר לרצוח את עד המדינה במשפטו באמצעות רעל ציאניד והביע נכונות לשלם בתמורה סכום נכבד לרוצח. אסיר שלישי ששהה עמו באגף והבחין בהתנהלות פינקלשטיין, הציע לעורך הדין לשעבר את שירותיו כמתווך לביצוע ההתנקשות.

 

 

 

לחצו כאן להצטרפות לקהילת הוואטסאפ השקטה שלנו ותקבלו את כל העדכונים לפני כולם

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

שתף :

רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום