הקלות הבלתי נסבלת של שלטון השמאל החילוני

גם אם קשה לכם להצביע למפלגות הימין הקיימות, הממשלה הנוכחית כל כך מזיקה לזהותה היהודית של המדינה, שאתם חייבים לצאת ולהפיל אותה

דידי שור
אבי אוחיון / לע"מ

בימי חייה הקצרים של הממשלה הנוכחית, נעשים שינויים מן הקצה לקצה בכל הנוגע לחיי הדת בישראל. חוק החמץ הוא רק ניסיון אחד מני רבים לשינוי מהיר בתחום הצביון היהודי, לרעה. אם היהדות במדינה חשובה לכם, כדאי שתקראו את הטור הזה שוב ביום הבחירות, כדי שלא תתעצלו לצאת ולבחור כדי להפיל את הממשלה הקיימת.

https://old.tovnews.co.il/%d7%94%d7%94%d7%95%d7%93%d7%a2%d7%94-%d7%a2%d7%9c-%d7%a4%d7%aa%d7%99%d7%97%d7%aa-%d7%91%d7%aa%d7%99-%d7%9e%d7%98%d7%91%d7%97%d7%99%d7%99%d7%9d-%d7%9c%d7%97%d7%96%d7%99%d7%a8%d7%99%d7%9d-%d7%a4%d7%a8/

ניקח לדוגמא את פעילותו של שר הבריאות ניצן הורביץ, שבזמן הקצר שהוא בתפקיד הספיק לבצע את השינויים הבאים:

  1. נשים עגונות יוכלו לקבל תרומת זרע מתורם זר ולבצע הפריה חוץ גופית. תקנה זו עברה ללא הסכמת הרבנות הראשית, המתריעה על ריבוי ממזרים או ספק פסולי חיתון בישראל. זאת, במקום לקדם תיקון חקיקה שמכון פוע"ה הציעו, לאפשר לאותן עגונות מימון של הליך שימור פוריות והקפאת ביצית, לכשיינתן הגט. האמירה שלו היא "למנוע שיקולים שאינם רפואיים". אבל ילודה מחוץ לנישואין אינה עניין רפואי, היא קודם כל עניין אתי ומוסרי שיש לו השלכות על עתיד הילד.
  2. קידום רפורמה בשינוי הנהלים לאישור הפלות מלאכותיות, כלומר שהחוק יאפשר לנשים לבצע הפלה גם בלי סיבה רפואית, נפשית או כלכלית. 
  3. איסור על טיפולי המרה – קודם לכן היו פסיכולוגים מקצועיים שהעניקו זאת, כעת התחום אסור ואנשים יפנו לאנשים לא מקצועיים וחסרי הכשרה.
  4. חילול שבת וחג: השר הנחה את המכון הלאומי לרפואה משפטית באבו כביר לאפשר נתיחות פורנזיות בשבתות ובמועדי ישראל. בתירוץ המדהים הבא: "לתת שירות מהיר ככל הניתן למשטרה ולפרקליטות ולכבד את משפחות הנפטרים בקרב ערביי ישראל הממתינות להבאת יקיריהן למנוחות בהקדם בהתאם למסורת ולדת". מבינים? כדי לכבד את המסורת והדת של ערביי ישראל, נכריח את העובדים היהודים של המכון לרפואה משפטית לחלל שבת וחג. 

שר החקלאות עודד פורר, אף הוא הרחיק לכת כששבר סטטוס קוו שקיים מתקופת קום המדינה, ופתח את ההיתר לשחיטת וגידול חזירים לכל מקום בארץ. האמירה שהנפיק המשרד לתקשורת היא "משרד החקלאות פועל להסרת המגבלה הגיאוגרפית על הקמת מפעלים, כיוון שזה נמצא שאינו רלוונטי להיבטים וטרינריים".

נכון, יש היבט וטרינרי בחקלאות, יש היבט רפואי בתרומת זרע, אבל החיים שלנו מורכבים מעבר למעבדה ומניעת חיידקים. יש היבט יהודי בחקלאות, יש היבט יהודי בנישואין וסיומם ההכרחי לפני הבאת ילד מגבר אחר, יש היבט יהודי-מוסרי בהפלות. עד עתה החוק ביטא ברמה זו או אחרת את המורכבות הזו, וכעת, אחרי תקופת שלטון קצרצרה ביותר של השמאל, המדינה הלכה בצעדי ענק לכיוון מדינת כל אזרחיה, מרוקנת מתוכן יהודי. וזוהי רק רשימה קטנה מתוך השינויים הרבים שהממשלה ביצעה בתחום.

https://old.tovnews.co.il/%d7%9b%d7%99%d7%a6%d7%93-%d7%90%d7%a8%d7%92%d7%95%d7%a0%d7%99-%d7%94%d7%9c%d7%94%d7%98%d7%91-%d7%91%d7%97%d7%a1%d7%95%d7%aa-%d7%91%d7%99%d7%aa-%d7%94%d7%9e%d7%a9%d7%a4%d7%98-%d7%9b%d7%95%d7%a4%d7%99/

"אתם בשלטון כבר ארבעים שנה, יא בכיינים" ככה טוענים שמאלנים כלפינו. האומנם? האם קיים כאן בארץ שלטון מסורתי-ימני כבר ארבעים שנה? הלוואי. השלטון הזה מסורס, לא מעז, וגם כאשר מישהו מרים ראש ומנסה לבצע תיקון בכיוון ימני יותר או דתי יותר –  הוא לא יכול, המערכת לא איתו. התקשורת תתקוף, הפקידות במשרדי הממשלה – מתנה שהשאיר לנו בגין – תתנגד, והבג"ץ יתערב ויסנדל כל אופציה למימוש מדיניות ימין או דת, בכל נושא ונושא. הקלות שבה שרי ממשלת שמאל מקדמים שינוי, היא מכיוון שהמערכת מוטה לכיוונם מראש. היועצים המשפטיים לממשלה, רבים מהפקידים, בתי המשפט וכלי התקשורת, כולם תומכים והשינוי מבוצע. כמו כן, מולם אין עשרות אירגוני ימין שיעתרו לבג"ץ. גם כאשר עותרים ארגוני ימין לבג"ץ, סיכוייהם לנצח אפסיים. המגרש שייך לשמאל, אז השמאל מנצח. אנחנו חייבים ללמוד מהם, בכיבוש עמדות מפתח בבית המשפט, בכלי התקשורת ובמשרדי הממשלה, בביטחון בצדקת הדרך ובהובלת שינוי.

אבל לפני כן, בואו נוריד אותם מהבמה לפני שיהיה מאוחר. 

 

לחצו כאן להצטרפות לקהילת הוואטסאפ השקטה שלנו ותקבלו את כל העדכונים לפני כולם

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
3 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
יוסף
יוסף
1 שנה לפני

כל יום שעובר זה מאוחר מידי אבל ההיסטוריה חוזרת וכך היה בימי המקדש ע.ז. ש.ד. ג.ע. ובשני ש.ח. והיום מכל בכל כל רק מתוך חורבן צומחת גאולה

מנחם גלר
מנחם גלר
1 שנה לפני

דידי, קראתי בעיון את הכתבה ואכן השמאל לא הפנים או לא רוצה להפנים שכאן זו מדינת היהודים. המקום היחידי בעולם בו יהודים יכולים לחיות בשקט ובשלווה. אבל יש בעיה עם הימין והיא, שהימין לא מאמין בעצמו, הימין עסוק כל הזמן במריבות למי שייכת התורה וההלכה, ארץ ישראל לא באמת מעניינת אותו, עם ישראל לא כל כך מעניין. היתה פעם , פעם מפלגה , מפד"ל שמה , ששם היו פולטיקאים שקצת היה אכפת להם מעם ישראל , ארץ ישראל. היום רק רבים מי יותר חרדי או דתי, לקחו את התורה קרדום לחםור בה. אז את מצפה שלימין יהיה זמן להתאחד ולגרום לשמאל להבין שכאן זו מדינת היהודים.

אודי
אודי
1 שנה לפני
הגב ל  מנחם גלר

הימין בארץ הוא ימין רפוי ונמלט על נפשו=סימפטום ״גריצוויג״ חוסם כל קומנסנס.

כתבות נוספות

שתף :

רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
3
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום