עוצמה יהודית ממשיכה בגיוס דמויות מפתח

יו"ר איגוד רבני קהילות הרב עמיחי אליהו הודיע כי יצטרף למפלגת עוצמה יהודית; המפלגה ממשיכה לכבוש את לב הציבור הדתי והמסורתי

בעז

הרב עמיחי אליהו, בנו של הרב שמואל אליהו שליט"א רב העיר צפת ויו"ר איגוד רבני הקהילות, הודיע כעת כי הוא מצטרף למפלגת עוצמה יהודית. מדובר בפצצה של ממש, שהוטלה לזירה הפוליטית, ושעתידה לשנות את מאזן הכוחות בין מפלגת הציונות הדתית בראשות בצלאל סמוטריץ' לבין מפלגת עוצמה יהודית בראשות איתמר בן גביר. כעת מסתמן שקרב הראשים הוא מי יהיה הקטר המוביל את הציונות הדתית כולה.

בן גביר, שהשנה האחרונה באופוזיציה עשתה לו רק טוב, מוצא את עצמו לראשונה נישא על גלי האהדה הציבורית של הציבור הסרוג, שרואה את מאבקו הנחוש, שאוהב את דמותו המעונבת שמצליחה לדחוס לתוך החליפה גם דמות לוחמנית חסרת פשרות וגם כישרון דיפלומטי של עו"ד ממולח וח"כ שלא מפחד לומר את האמת, ומעל הכל – הציבור שמאס בפיצולים ומשחקי אגו, מזהה שלאחר שנת התכתשות של האופוזיציה בקואליציה, כבר אין כמעט הבדל בין בן גביר לסמוטריץ', ואפילו הליכוד כבר לא נראה ונשמע שונה כל-כך, כשאריות הליכוד משמיעים קולות של דחפורים שיעלו עוד מעט על הכס השיפוט, הרי בכל אלו – הקדים אותם בן גביר, מזה עידן ועידנים, והוא כעת המלך והקוסם בממלכת זעקת המלך הוא עירום!

https://old.tovnews.co.il/%d7%a9%d7%9e%d7%95%d7%a0%d7%94-%d7%9e%d7%a0%d7%93%d7%98%d7%99%d7%9d-%d7%9e%d7%97%d7%9b%d7%99%d7%9d-%d7%9c%d7%97%d7%99%d7%91%d7%95%d7%a7/

הרב עמיחי אליהו לא חבר סתם לעוצמה יהודית. מדובר במהלך אסטרטגי שקשור ללב העשייה שלו בשנים האחרונות והוא – לחבר את הציונות הדתית עם הציבור המסורתי. בשנים האחרונות ראינו ניסיונות חיבור והרחבת השורות דרך קריצה לצד הליברלי והשמאלי של המפה הפוליטית. החיבור לעמך ישראל המסורתיים, חיבור טבעי ומתבקש, הוא בשורה מרעננת ותשובת המשקל למהלכיו של בנט. הרב אליהו זיהה נכוחה כי מי שיכול להוביל את החיבור הזה לציבור המסורתי, העממי והספרדי – הוא איתמר בן גביר.

ומילה טובה לרב עמיחי אליהו. בזמנים בהם רבנים מפחדים לומר את דעתם, הוא בוחר להתחבר למפלגה שקיבלה לא מעט ביקורת בעבר, ושבצעדו זה הוא עלול בעצמו לספוג חיצי רעל. אבל נראה שאהבתו לאמת, וחיבורו לציבור העממי והמסורתי, גוברים על כל אלו, והוא מוכן להצטרף לאלונקה של מפלגת עוצמה יהודית ולהכריע הכרעה ערכית שמעטים היו מעזים לקחת במקומו.

 

 

 

לחצו כאן להצטרפות לקהילת הוואטסאפ השקטה שלנו ותקבלו את כל העדכונים לפני כולם

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
מצ'ז
מצ'ז
1 שנה לפני

הוא נותן חיזוק אדיר לעוצמה יהודית,עלה והצלח

כתבות נוספות

שתף :

רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום