לא מפחד מאף אחד: המשנה לראש עיריית הרצליה התפטר במחאה על הפגיעה בערכי המשפחה

אלעד צדיקוב מנסה להסביר למה הושעה מתפקידו, תוקף את ההחלטה לאפשר לילד בכיתה ב' לשנות את מינו ומצהיר שימשיך להילחם בתופעות הפרוגרסיביות במערכת החינוך

יוסף רוסו
play-rounded-fill

 

בשבוע שעבר הודיע ראש עיריית הרצליה כי הוא משהה את סגנו, אלעד צדיקוב, רק כי דיבר כנגד הודעת בית ספר בהרצליה לפיה ילד בן שמונה עובר ניתוח לשינוי מין. בתגובה הודיע צדיקוב כי הוא מתפטר מתפקידו. בראיון לאולפן TOV שופך צדיקוב אור על מה שקורה בעיריית הרצליה בימים האחרונים.

בתחילה, מספר צדיקוב על המקרה שכנגדו יצא בחריפות ובעקבות כך הושהה מתפקידו כסגן ראש העיר: "לפני שבוע וחצי ביום ראשון, מקבלים הורי כיתה ב' בבית ספר לב טוב בהרצליה מכתב שאומר  שמחר בשמונה בבוקר כל ילדי כיתה ב' מכונסים כדי לספר להם שאחד הילדים בשכבה, כבר לא בן והופך לבת. ממחר הוא מגיע עם שמלות, הוא נכנס לשירותי בנות. ההורים המומים לחלוטין. זאת ההנחיה. הוא בת לכל דבר לכאורה. וצריך לזכור דבר חד ולמעשה כל האירוע הזה התרחש שלושה ימים לפני החופש הגדול. להורים אין שום כלים, הם בהלם מוחלט. כל האירוע הזה  קורה מעל ההורים שלהם".

https://old.tovnews.co.il/%d7%a1%d7%aa%d7%99%d7%9e%d7%aa-%d7%a4%d7%99%d7%95%d7%aa-%d7%a1%d7%92%d7%9f-%d7%a8%d7%90%d7%a9-%d7%94%d7%a2%d7%99%d7%a8-%d7%94%d7%a8%d7%a6%d7%9c%d7%99%d7%94-%d7%94%d7%95%d7%a9%d7%a2%d7%94-%d7%9b%d7%99/

לדבריו, המהלך הזה התרחש גם בניגוד לעמדת המנהלת: "הוא קורה מעל הראש גם של מנהלת בית הספר שהיא מתנגדת בתוקף. מספרים לה על האירוע הזה בסך הכל כמה ימים קודם לכן. מסתבר שבמשך שנה שלמה היה תהליך מאחורי הקלעים, היא לא ידעה על זה שום דבר. הכל באופן מפתיע".

צדיקוב מספר שהמנהלת אף הוציאה מכתב חריף בו היא מתנגדת למהלך הזה. המנהלת טוענת שגם אם רוצים לקדם מהלך כזה, צריך להכין את בית הספר, הילדים וההורים לדבר הזה ולא להנחית את זה עליהם שלושה ימים לסיום שנה בלי שיש להם כלים בשביל התמודד עם זה "היה לחץ אדיר שהדבר הזה יקרה עכשיו בתוך שנת הלימודים הנוכחית, שלושה ימים לפני התעודות. למה? אני מבין כבר לבד. כדי שיוכלו להכשיר את המהלך הזה לשנה הבאה. שירצו לטפטף את זה יותר ויותר. זה בעצם מהלך שהוא מהלך מובנה". אך למרות התנגדותה של מנהלת בית הספר, ולמרות שההחלטה התקבלה בצורה לא מקצועת וללא ועדה פדגוגית, יש מהצד השני כוחות גדולים שדוחפים את המהלך הזה בכל הכוח. צדיקוב אומר "זה מובל על ידי סגנית ראש האיש, שהיא בעלת עמדות מאוד פרוגרסיביות יחד עם שתי פסיכולוגיות, ובליווי של משרד החינוך".

https://old.tovnews.co.il/%d7%90%d7%99%d7%9f-%d7%9c%d7%a0%d7%95-%d7%a9%d7%a8-%d7%91%d7%a8%d7%99%d7%90%d7%95%d7%aa-%d7%99%d7%a9-%d7%9c%d7%a0%d7%95-%d7%a9%d7%a8-%d7%9c%d7%94%d7%98%d7%91/

במטרה להילחם במקרה ההזוי, פנה צדיקוב לראש עיריית הרצליה משה פדלון. הוא ביקש ממנו להעלות את הנושא בדחיפות לסדר היום של המועצה אך ראש העיר סיבן אותו. בסופו של דבריו, התכנסה ישיבת המועצה שדנה כשעה ועשר דקות על הנושא של שיני המין של הילד בכיתה ב'. למרות שצדיקוב היה זה שדחף לקיום הדיון בנושא, ראש העיר לא נתן לו את זכות הדיבור במהלך כל הישיבה "הוא ישר חורץ את גורלי ואומר שהדברים האלה בלתי סבירים. בעיר שוויונית, דמוקרטית, מכילה. כל הסיסמאות האלה. הדעה שלי היא לא לגיטימית ואתה מושהה מהקואליציה למספר חודשים. וכמובן במחיאות כפיים סוערות של המועצה, של הורים שהגיעו".

לאחר שהתעקש, הצליח צדיקוב לקבל את זכות הדיבור: "הודעתי לראש העיר בסוף הישיבה שעם כל הכבוד להשהיה, אני יוצא לאופוזיציה כדי להילחם בכל הכוח על הנושא של מה שקורה לילדי ישראל במערכת החינוך". תוך שלושה ימים ארגן צדיקוב הפגנת מחאה אליה הגיעו מאתיים הורים חילונים מבתי ספר בהרצליה ורעננה: "חלקם פעם ראשונה ואמרו בגאון את הדברים שהם נושאים בליבם וחושבים. חלק מההורים התחייבו להגיע וברגע האמת קיבלו רגליים קרות. למה אנשים מקבלים רגליים קרות? הסיבה היא שיש דה לגיטימציה לעמדות מסוג שונה במרחב הציבורי בנושאים הללו. אנשים מפחדים פחד אימים לדבר. והדבר הזה בעיניי הוא בלתי סביר. לא יתכן שאני ועוד דוגמתי רבים מאוד שלחמו במלחמות ישראל, ונלחמנו באויבים הכי חמורים של עם ישראל כדי לקיים פה את עם ישראל בארצו כפשוטו, לא כסיסמא, בסוף בדברים שקשורים לחינוך ילדים, לכוח של עם ישראל, יסתמו לנו את הפה כמו שניסו לסתום לנו את הפה עכשיו".

לסיום, מסמן צדיקוב מטרות להמשך "אנחנו רוצים  להתחיל להפעיל גרעינים של הורים יותר יוזמים ופעילים שהולכים להלחם על מקומם בועדי כיתה ומשם להנהגות בתי הספור ומשם להנהגות עירוניות כדי להדיח ולהקיא את הכפייה הפרוגרסיבית בתוך בתי הספר בישראל. צריך לזכור דבר אחד: רוב עם ישראל בריא, רוב עם ישראל חושב ישר והגיוני. אך יש כאן כפייה וסתימת פיות. ברגע שאנשים יקבלו עזות, אומץ וגבורה לומר את הדברים זה פשוט לא יהיה שם".

לחצו כאן להצטרפות לקהילת הוואטסאפ השקטה שלנו ותקבלו את כל העדכונים לפני כולם

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

שתף :

רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום