איזה נוער TOV! והפעם, חתונת החסד

מפגש של זוג גרים מאורס ודל אמצעים עם מחנכת של שתי רכזות התנדבותיות בארגון "הנוער המתנדב" יצר פרויקט מדהים שכל כולו אהבה, יצירה וחסד

Artboard 22 copy 12
play-rounded-fill
"הנוער המתנדב" הוא ארגון שהוקם תוך פחות משנה מהחלטה של שני חבר'ה צעירים שהחליטו לפתוח קבוצות ווטסאפ ולקרוא לבני נוער מכיתות ט' ומעלה להיות שותפים בסיוע בלשמח ילדים בבתי חולים, סיוע לאנשים נזקקים, וכמו כן עזרה באריזות מזון בעמותת החסד של "חסדי נעמי".
רבקה משתפת על מבצע גיוס פעילים בהם היזמים הצעירים פתחו חמישה קבוצות ווטסאפ שאליהם הצטרפו מעל אלף מתנדבים וכל אחד קיבל פרויקט אחר – עידוד התנדבותי, פרסום והפצה כדי לייצר מודעות בקרב הנוער להיות שותפים התנדבותיים.
בפועל רוב נערי הקבוצה מגיעים מכל הארץ, אך בעיקר ניתן לראות הצטרפות של נוער דתי יותר.
"חתונת החסד" זהו עוד מיזם קטן שלקחו על עצמם הנוער הפעיל.
זה התחיל מזה שהכלה, גרת צדק מזימבבואה פנתה לחברה שלה, מחנכת של שתי רכזות בארגון: נועם ורננה. היא סיפרה שהיא עומדת להתחתן עם גר מדרום אמריקה, ואין להם משפחה תומכת כאן בארץ, ואין בידם לערוך את החתונה.
שובאל גולדמן, יו״ר הארגון בן ה-17, בדק יחד עם שבות נעמי (אף היא בת 17) שאכן אין בידם איך לממן. זה כלל בדיקת החשבונות של החתן והכלה על ההכנסות וההוצאות שלהם. לאחר בדיקה התברר שהסיפור נכון ושבאמת אין להם את הכסף והיכולת לממן. "לנוכח זאת, התחלנו בהתרמות".
"פתחנו דוכנים בכל הארץ בעיקר באזור ירושלים בכיכר ציון, דוכני התרמה לחתן ולכלה. והתרמנו 30,000 ש"ח תוך 3 שבועות", מספרות רבקה ומעיין. "סגרנו אולם, אך הכלה ביקשה שהיא ממש תשמח להתחתן בכותל. חיפשנו אולם מול הכותל וכשמצאנו סגרנו אותו עבורם".
רבקה ומעיין ממשיכות לספר, "התחלקנו לקבוצות – סידור אולם, קבוצת עריכת שולחנות, חבר'ה שהיו אחראים על המילצור, והזמנו צלם מגנטים, להקה משובחת, ועוד".
"לחתן ולכלה היו מעט קרובי משפחה שבאו לשמח. ותכלס אנחנו, בני הנוער, היינו "המשמחים" באירוע.
החתן והכלה התרגשו ממש, "זה פשוט היה היום שלהם" הן מסכמות בתחושת סיפוק גדולה.

 

לחצו כאן להצטרפות לקהילת הוואטסאפ השקטה שלנו ותקבלו את כל העדכונים לפני כולם

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
המכללה לחיים1

כתבות נוספות

שתף :

רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום