פיגוע ירי בחגיגות יום העצמאות בארה"ב – יש מידע על יהודים שנפגעו

באמצע תהלוכת יום העצמאות השנתית בארה"ב החל טבח המוני במשתתפים - לפחות 6 הרוגים ו-20 פצועים. משרד החוץ מעדכן כי יתכן וישנם יהודים שנפגעו

Artboard 22 copy 12
צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

צרורות ירי הפרו את חגיגות יום העצמאות "4 ביולי" בהיילנד פארק שבשיקגו אילינוי בארה"ב. המצוד אחר היורה נמשך והמשטרה מבקשת מכל המשתתפים להתפנות מחשש לביטחונם ולהמשך הירי. תושב המקום סיפר לשיקגו סאן טיימס: "שמעתי בין 20 ל-25 יריות ברצף". כאמור, היורה טרם נתפס, והמשטרה מגדירה את האירוע כ"פעיל". משרד החוץ בישראל התייחס לאירוע הירי ואמר כי קיים מידע על נפגעים יהודים.

 

היריות נורו כעשר דקות לאחר שמצעד יום העצמאות בעיר יצא לדרך, בסביבות השעה 10:00 (שעון ארה"ב). מסרטונים שהופצו ברשתות החברתיות נראית בהלה גדולה במקום ומשתתפים רבים רצים לכל עבר. כתבת של השיקגו סאן-טיימס דיווחה שראתה שמיכות מכסות שלוש גופות מדממות, ועוד כחמישה אנשים נוספים פצועים. בהמשך אישרו הרשויות כי 5 בני אדם נהרגו מהיריות. אחד התושבים העיד: "זה לא יכול היה להיות רק אקדח או רובה ציד".

שוטרים שנכחו במקום ביקשו מהציבור להתפזר ואמרו כי מדובר במקום שאיננו בטוח. בתיעוד נראים המשתתפים במצעד כשהם נמלטים ומשאירים מאחוריהם כיסאות, עגלות תינוק ושמיכות כשחיפשו מחסה לקולות ניגון להקת כליזמרים, שנראה היה שלא מודעת לירי.

אחת התושבות אמרה: "זה היה בוקר שקט, שליו, מקסים, אנשים נהנו מהמצעד, זה מפחיד שבתוך שניות השלווה הזו יכולה להיקרע פתאום. אי אפשר ללכת לשום מקום יותר, אני חושבת שאנחנו מתפרקים".

לחצו כאן להצטרפות לקהילת הוואטסאפ השקטה שלנו ותקבלו את כל העדכונים לפני כולם

המכללה לחיים1
עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

שתף :

רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום