איפה מוישי קליינרמן?

הנער מוישי קליינרמן בן ה-16 נעדר מביתו במשך 82 ימים ולמשטרה אין קצה חוט

Artboard 22 copy 12
צילום: באדיבות המשפחה

הנער החרדי מוישי קליינרמן בן ה-16 נעדר מביתו כמעט שלושה חודשים. במצלמות האבטחה שנבדקו, הוא נצפה לאחרונה בציון הרשב"י במירון. יחידות מתנדבים סורקים מאז היעלמות את אזורי הצפון והשומרון. המשטרה הודיעה אמש (ד') על הקמת צוות חקירה מיוחד שיעסוק בליקוט מידע שיביא לאיתורו של מוישי. רבני המשטרה הגיעו לבית משפחת קליינרמן שבמודיעין עילית. הם שוחחו עם הוריו, הבטיחו לסייע ככל הניתן ועדכנו את ההורים בפעילות המשטרה למציאת בנם.

https://old.tovnews.co.il/%d7%90%d7%9d-%d7%9c%d7%a9%d7%a0%d7%99%d7%99%d7%9d-%d7%a0%d7%a2%d7%93%d7%a8%d7%aa-%d7%9e%d7%99%d7%95%d7%9d-%d7%97%d7%9e%d7%99%d7%a9%d7%99-%d7%97%d7%a9%d7%a9-%d7%9b%d7%91%d7%93-%d7%9c%d7%97%d7%99%d7%99/

קובי שבתאי מפכ"ל המשטרה, התקשר לראש אח"מ האחראי על פעילות היחידה שתחקור את מקרה ההעלמות לאחר שהמשטרה הודיעה כי תפתח צוות חקירה מיוחד. ראש אח"מ תיאר באוזני המפכ"ל את דרכי הפעולה שהם נערכים לבצע יחד עם צוות חקירת פשעים בשומרון שנרתם אף הוא לאיסוף מידע על גורלו של מוישי.

מהמשטרה נמסר בתגובה: "משטרת ישראל תמשיך לעשות את כל הפעולות הנדרשות על מנת להביא לאיתורו של הנעדר".

חיפוש נעדר יחידת הכלבנים
החיפושים אחר מוישי צילום: יכ"ל

אתמול (ג') קיימה יו"ר הוועדה לביטחון פנים, ח"כ מירב בן-ארי דיון בנושא טיפול במשפחות נעדרים אזרחיים. במהלך הדיון העלתה בן ארי את סיפורו של מוישי קליינרמן, ואמרה: "אנחנו בדיון על נעדרים ואני רוצה להעלות את הנושא, מוישי קליינרמן ממודיעין עילית נעדר כבר 80 יום, ההורים מאד דואגים לו. מדובר בילד בן 16 שנעדר. הוועדה מצפה מהמשטרה להמשיך ולהרחיב את החיפושים ואני מאד מקווה שימצאו אותו ושיחזור הביתה".

בקשה לדיון על הנער הנעדר הוגשה לוועדת ביטחון הפנים ע"י הח"כים מיכאל מלכיאלי, אבי מעוז, אמילי מואטי, מאי גולן ואורי מקלב. נשיאות הכנסת דחתה בקשתם ואין תאריך ידוע שבו תעלה מחדש. הפעיל החברתי אריאל אלחרר שיזם את הדיון ועומד מאחורי הקמפיין "#איפה_מוישי", אמר בתגובה לדחייה: "אני המום מהביטול". והוסיף: "לא תוכלו לומר ידינו לא שפכו את הדם הזה". במקביל אישרה הועדה את 'חוק הקמת ועדה לטיפול במשפחות נעדרים אזרחיים', ותעלה אותו לקריאה ראשונה. ח"כ מופיד מרעי אמר: "כמי שהיה קרוב למשפחות נעדרים אני מכיר את עניין חוסר הוודאות שחוות המשפחות ואני מקווה שהוועדה תעביר את החוק על מנת להסדיר את הנושא".

במליאת הכנסת נאם אמש (ד') ח"כ אוריאל בוסו מש"ס, והתייחס להיעלמותו של מוישי קליינרמן: "אימא שלו, אימא לעשרה ילדים, עוזבת בכל יום את הילדים שלה, היא ובעלה, ומחפשים ומחפשים", זעק בוסו. "80 יום נער נעדר, הנער הזה חרדי מקריית ספר". עוד הוסיף בוסו: "ראיתי שכל המדינה עמדה מאחורי החיפושים אחרי ספיר נחום שנעדרה, המפכ"ל הגיע והקימו חפ"קים ומאות אנשי מג"ב ויסם, וכך צריך להיות על כל אדם ואדם, אבל למה הנער מוישי קליינרמן שנעדר אין שום קצה חוט לגביו? למה לא שמענו את המפכ"ל מדבר על זה ולא אף אחד?". בסיום דבריו קרא בוסו: "חברה תתעוררו, יש כאן אימא שזועקת בבכי. לא שמענו מסיבת עיתונאים אחת של מפכ"ל המשטרה, של מפקדי המחוזות, שמעדכנים, שאומרים משהו. פחד לראות מהצד".

לחצו כאן להצטרפות לקהילת הוואטסאפ השקטה שלנו ותקבלו את כל העדכונים לפני כולם

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

שתף :

רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום